Projekto Nr. 08.4.2-ESFA-V-622-01-0010 „Vaikų sveikatos stebėsenos informacinės sistemos plėtra ikimokyklinėse ugdymo įstaigose” modelio ataskaita
Vykdytojas | Higienos institutas |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Tyrimai, studijos |
Higienos instituto parengtoje projekto Nr. 08.4.2-ESFA-V-622-01-0010 „Vaikų sveikatos stebėsenos informacinės sistemos plėtra ikimokyklinėse ugdymo įstaigose” modelio ataskaitoje siekta išanalizuoti teisės aktus, susijusius su Vaikų sveikatos stebėsenos informacinės sistemos (toliau – Informacinė sistema) plėtra ikimokyklinėse ugdymo įstaigose, pateikti pasiūlymus Informacinės sistemos nuostatų ir duomenų saugos nuostatų keitimui. Taip pat išanalizuoti teisės aktus, susijusius su vaikų sveikatos priežiūra ir ugdymo organizavimu bei pateikti siūlymus jų keitimui. Su Informacine sistema ikimokyklinio ugdymo įstaigose dirbs visuomenės sveikatos specialistai, todėl kuriant modelį buvo atlikta savivaldybių visuomenės sveikatos biurų apklausa apie ikimokyklinio ugdymo įstaigas lankančių vaikų sveikatos duomenų poreikį. Modelio ataskaitoje pateikiama visuomenės sveikatos specialistų aptarnaujamų valstybinių ir privačių ikimokyklinių ugdymo įstaigų apimtis šalyje bei visuomenės sveikatos specialistų galimybės teikti paslaugas ugdymo įstaigų sveikatos kabinetuose.
Tikslinės grupės yra kelios, pirmoji - savivaldybių visuomenės sveikatos biurų visuomenės sveikatos specialistai, taip pat visuomenės sveikatos specialistai, vykdantis veiklą ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Kuriant modelį atsižvelgta į visuomenės sveikatos specialistų poreikius darbui su ikimokyklinio ugdymo įstaigas lankančių vaikų sveikatos duomenimis Informacinėje sistemoje. Antroji tikslinė grupė yra sveikatos politiką formuojančios įstaigos, kurioms yra skirta teisės aktų apžvalga ir siūlomi jų pakeitimai, kad Informacinė sistema galėtų būti įdiegta ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Tikimasi, šio modelio ataskaitoje pakeikiami siūlymai teisės aktų pakeitimams ir visuomenės sveikatos specialistų poreikių analizė padės sukurti tinkamą Informacinę sistemą ikimokyklinio ugdymo įstaigose.