BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

PROJEKTO PAŽANGOS STEBĖSENOS ĮRANKIS

Vykdytojas Utenos Dauniškio gimnazija
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Sukurtas Projekto pažangos stebėsenos įrankis (II-as įrankis) projekto veiklų pažangos vertinimui ir taikomas du kartus - projekto veiklų pradžioje atlikti pirminį projekto kokybės vertinimą ir projekto veiklų pabaigoje atlikti kokybinės pažangos vertinimą. Įrankis siejamas su projekto veiklomis.

Projekto pažangos stebėsenos įrankis (priedai Nr.1, Nr.2, Nr. 3 ir Nr. 4) parengtas ir taikomas naudojant internetinę apklausų platformą IQES online Lietuva, kuria naudojasi dauguma Lietuvos ugdymo įstaigų vertindamos mokyklų veiklos kokybę. Klausimynas parengtas taip, kad leistų kokybiniu lygiu įvertinti projekte vykdytų veiklų aktualumą, o augant mokinių matematikos pasiekimams, ir galimą vykdytų veiklų įtaką mokymosi pažangai. Parinktas įrankis ir jo vykdymo būdas leidžia vertinti ir analizuoti visų projekte dalyvaujančių ugdymo įstaigų duomenis, sudaryti ir analizuoti kiekvienos mokyklos individualias ataskaitas arba analizuoti duomenis pagal kitą pasirinktą kriterijų.

Projekto pirminis vertinimas projekto veiklų pradžioje. Projekto pirminis vertinimas. Parengti 2 projekto veiklų vertinimo anketos (1 ir 2 priedai) 2 respondentų grupėms: mokiniams ir mokytojams. Jomis siekiama įvertinti esamą situaciją projekto veiklų pradžioje.

Projekto galutinis (pokyčio) vertinimas projekto veiklų pabaigoje. Parengtos 2 projekto veiklų poveikio ir galimos pridėtinės vertės mokinių matematinio mąstymo pasiekimams vertinimo anketos (3 ir 4 priedai) 2 respondentų grupėms: mokiniams ir mokytojams. Juo siekiama atlikti projekto kokybės ir pokyčio pažangos vertinimą. Atviri klausimai atskleis respondentų nuomones apie vykdytas projektines veiklas, matematikos taikymą įvairiuose profesiniuose kontekstuose, mokyklos kultūros pokytį bei mokinių matematinių gebėjimų augimą.

Kiekviena įstaiga analizuoja duomenis taikant projekto pažangos stebėsenos įrankį minėtais periodais, stebi pokyčius ir teikia rekomendacijas mokiniams, mokytojams ir jų veiklų tobulinimui.