Rekomendacijos dėl gyventojų aptarnavimo proceso optimizavimo komunalinių paslaugų teikime
Vykdytojas | Kelmės rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Parengtos ir įgyvendintos rekomendacijos dėl gyventojų aptarnavimo proceso optimizavimo teikiant komunalines paslaugas; naujos procedūros, procesai, tvarkos. Buvo atlikta kiekvieno komunalinių paslaugų tiekėjo aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertintas proceso valdymo brandos lygis; atlikta gyventojų aptarnavimo proceso veiksmų analizė, siekiant įvertinti kiekvieno proceso veiksmo reikalingumą ir nustatyti proceso veiksmo pridėtinę vertę galutiniam proceso rezultatui; įvertintos proceso veiksmo atsisakymo pasekmės bei įvertintos kelių veiksmų apjungimo galimybės; atlikta Savivaldybės ir komunalinių paslaugu teikėjų naudojamų tvarkų analizė, darbuotojų funkcijų, atsakomybių ir vaidmens gyventojų aptarnavimo proceso, teikiant komunalines paslaugas proceso valdyme analizė; įvertintos savivaldybės ir komunalinių paslaugų teikėjų veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su gyventojų aptarnavimu, teikiant komunalines paslaugas. Atlikus analizę, buvo parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.