BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre

Vykdytojas Kelmės rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Viešasis valdymas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Parengtos rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre.

 

Buvo atlikta Kelmės turizmo ir informacijos centro dabartinio klientų aptarnavimo proceso peržiūra ir analizė: aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertinant proceso valdymo brandos lygį; įstaigoje naudojamų tvarkų analizė; darbuotojų funkcijų ir atsakomybių analizė.  įvertintos įstaigos veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su asmenų aptarnavimu. Atlikus analizę, parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.