Rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre
Vykdytojas | Kelmės rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Parengtos rekomendacijos dėl klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo Kelmės turizmo ir informacijos centre.
Buvo atlikta Kelmės turizmo ir informacijos centro dabartinio klientų aptarnavimo proceso peržiūra ir analizė: aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertinant proceso valdymo brandos lygį; įstaigoje naudojamų tvarkų analizė; darbuotojų funkcijų ir atsakomybių analizė. įvertintos įstaigos veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su asmenų aptarnavimu. Atlikus analizę, parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.