Rekomendacijos dėl socialinių paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo
Vykdytojas | Kelmės rajono savivaldybės administracija |
Produkto sritis | Viešasis valdymas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Atlikta Kelmės rajono socialinių paslaugų centro dabartinio socialinių paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo procesų peržiūra ir analizė: planavimo, organizavimo ir teikimo procesų bei juos reglamentuojančių teisės aktų analizė; aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertinant proceso valdymo brandos lygį; naudojamų tvarkų analizė; darbuotojų funkcijų analizė; įvertintos socialinių paslaugų centro veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su socialinių paslaugų teikimu ir asmenų aptarnavimu. Taip pat atlikta visų socialinių paslaugų teikimo ir aptarnavimo procesų analizė: socialinių paslaugų aptarnavimas seniūnijose, Kelmės socialinių paslaugų centre, Socialinės paramos skyrimo skyriuje.
Atlikus analizę, buvo parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.