BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Rekomendacijos dėl socialinių paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo proceso tobulinimo ir optimizavimo

Vykdytojas Kelmės rajono savivaldybės administracija
Produkto sritis Viešasis valdymas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Atlikta Kelmės rajono socialinių paslaugų centro dabartinio socialinių paslaugų teikimo ir klientų aptarnavimo procesų peržiūra ir analizė: planavimo, organizavimo ir teikimo procesų bei juos reglamentuojančių teisės aktų analizė; aptarnavimo proceso eigos, nuo pradinio įvykio iki proceso rezultato gavimo, analizė, įvertinant proceso valdymo brandos lygį; naudojamų tvarkų analizė; darbuotojų funkcijų analizė; įvertintos socialinių paslaugų centro veikloje naudojamos informacinės sistemos, susijusios su socialinių paslaugų teikimu ir asmenų aptarnavimu. Taip pat atlikta visų socialinių paslaugų teikimo ir aptarnavimo procesų analizė: socialinių paslaugų aptarnavimas seniūnijose, Kelmės socialinių paslaugų centre, Socialinės paramos skyrimo skyriuje.

Atlikus analizę, buvo parengtos rekomendacijos šio proceso tobulinimui.