STEAM ugdymo metodų rinkinys integruotoms pamokoms
Vykdytojas | Vilniaus Jono Basanavičiaus progimnazija |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Tai metodinių patarimų rinkinys, padedantis pradinių klasių mokytojams sistemingai ir nuosekliai integruoti STEAM veiklas, siekiant matematinio mąstymo gerinimo, formuojat žaliąjį mokinių požiūrį. Mokyklinio ugdymo kontekste „Matematinio mąstymo pasiekimų gerinimas STEAM ugdymo metodais formuojant žaliąjį mokinių požiūrį“ apima šias tiksliųjų mokslų disciplinas:
➢ gamtos mokslus (aiškinimas);
➢ inžineriją ( kompiuterių inžinerija, elektros (elektronikos) inžinerija, mechanikos inžinerija, kt. inžinerinės sritys);
➢ gamtamokslines, aplinkosaugines kompetencijas.
➢ matematiką (matematika, statistika).
Leidinyje pateikiama lentelė su keturių pagrindinių temų tikslais, gebėjimais ir diferencijavimo galimybėmis. Lentelė sukurta remiantis Bendrųjų programų dalykų aprašais ir kitais rekomenduojamais dokumentais. Ši metodinių patarimų rinkinį sudaro 54 integruotų STEAM veiklų skirtų klasėje ir lauke aprašai, preliminarūs scenarijai ir užduotys. Kiekviena siūloma integruota veikla atitinka mokiniams keliamus akademinius reikalavimus. Leidinys atliepia pradinių klasių mokytojų poreikį ir galimybes, integruoti į mokomuosius dalykus STEAM ugdymo metodais grįstas gamtamokslines kompetencijas.