BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Studijų sistemos pažangos vertinimo metodika

Vykdytojas Vyriausybės strateginės analizės centras
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Studijų sistemos pažangos vertinimo metodika (toliau – Metodika) nustato studijų sistemos pažangos vertinimo paskirtį, objektą, tikslus ir uždavinius, principus, organizavimą ir eigą, rezultatų panaudojimą, rodiklius. Studijų sistemos pažangos vertinimo objektas – studijų sistemos būklė bei pažanga aukštojo mokslo žmogiškųjų išteklių, studijų prieinamumo, kokybės, tarptautiškumo, absolventų integracijos darbo rinkoje srityse. Studijų sistemos pažangos vertinimo tikslas – sistemingai kaupti, analizuoti ir rengti informaciją apie Lietuvos studijų sistemos būklę ir jos pokyčius siekiant nustatyti ir įvertinti pasiektą pažangą, studijų sistemos kaitos tendencijas valstybės strateginių siekių atžvilgiu. Vadovaujantis metodika sukurta informacija gali būti naudojama:

  • identifikuoti ir vertinti Lietuvos studijų sistemos būklę ir jos pažangą atsižvelgiant į iškeltus valstybinius strateginius siekius;
  • identifikuoti stipriąsias ir problemines studijų sistemos sritis;
  • teikti su studijų sistemos tematika susijusius siūlymus formuojant valstybinius strateginius siekius.

https://strata.gov.lt/images/tyrimai/2020-metai/svietimo-politika/20201118-studiju-pazangos-vertinimo-metodika.pdf