BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Rezultatai ir statistika

Tobulinimo kursų programa Nr. 12

Vykdytojas Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Tikslas - pateikti sveikatos priežiūros specialistams šiuolaikines, į pacientą orientuotas, naujausias lėtinių ligų gydymo senatvėje rekomendacijas naudojant praktines klinikines situacijas ir dėstytojų patirtį.

Kurso trukmė – ne mažiau kaip 18 val. Kursą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Teorinės ir praktinės žinios tikrinamos po kiekvieno praktikinio darbo. Kurso metu mokymai vykdomi vientisų ar pertraukiamų studijų (modulių) principu kalendorinių metų laikotarpiu: I modulis: Senatvėje lėtinėmis ligomis sergančio paciento specialusis gaivinimas. II modulis: Poliligotumo problema senatvėje: vertinimo kriterijai ir sprendimo būdai. III modulis: Polifarmacija, vaistų tarpusavio sąveika ir racionalus vaistų vartojimas senatvėje. IV modulis Inkstų funkcijos pokyčiai, stebėjimas ir priežiūra senatvėje. Vaistų dozavimas atsižvelgiant į inkstų funkcijos rodiklius. V modulis: Infekcinių ligų profilaktika (vakcinacija) senatvėje. VI modulis: Anemijų diferencinė diagnostika senatvėje. VII modulis: Griuvimų profilaktika, osteoporozės diagnostika ir gydymo principai. VIII modulis: Nerimas ir depresija, jų gydymas senatvėje. IX modulis: Pažinimo funkcijų sutrikimas ir profilaktika. Vykdant kontaktinius mokymus, vienas instruktorius kuruoja ne daugiau kaip 5 kurso dalyvius dirbančius vienoje arba dviejose simuliacinėse ar klinikinėse darbo vietose. Vykdant mišrius mokymus, klinikinėje aplinkoje ar simuliacijos darbo vietoje vienu metu mokosi ne daugiau kaip 5 kurso dalyviai. Ne mažiau kaip du trečdaliai kurso laiko skiriama praktiniams įgūdžiams tobulinti. Kurso dalyviai savarankiškai komandoje sprendžia įvairias klinikines situacijas klinikinėje aplinkoje.