BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Rezultatai ir statistika

Tobulinimo kursų programa Nr. 15

Vykdytojas Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Tikslas - aptarti racionalaus ir ekonomiško antibakterinių vaistų vartojimo galimybes, atsižvelgiant į infekcinio proceso etiologiją ir lokalizaciją, galimus šalutinius poveikius vyresnio amžiaus pacientams.

Kurso trukmė – ne mažiau kaip 18 val. Kursą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Teorinės ir praktinės žinios tikrinamos po kiekvieno praktikinio darbo. Kurso metu mokymai vykdomi vientisų ar pertraukiamų studijų (modulių) principu kalendorinių metų laikotarpiu: I modulis: Vyresnio amžiaus pacientų specialusis gaivinimas II modulis: Racionalios antibiotikų terapijos principai gydant geriatrinius pacientus. III modulis: Racionalios antibiotikoterapijos principai gydant minkštųjų audinių, lėtinių žaizdų bei intraabdominalines infekcijas. IV modulis Šlapimo takų infekcijų laboratorinio ir mikrobiologinio ištyrimo ypatumai, racionalus antibakterinis gydymas vyresnio amžiaus pacientams. V modulis: Kvėpavimo takų infekcijų sukėlėjai, priklausomai nuo gretutinių, lėtinių ligų, racionalus antibakterinis gydymas. VI modulis: Sepsis. Dažniausi bakteriemijos ir sepsio sukėlėjai. Empirinis antibakterinis gydymas. VII modulis: Antibiotikų šalutinis poveikis ir dažnis vyresnio amžiaus pacientams. Vykdant kontaktinius mokymus, vienas instruktorius kuruoja ne daugiau kaip 5 kurso dalyvius dirbančius vienoje arba dviejose simuliacinėse ar klinikinėse darbo vietose. Vykdant mišrius mokymus, klinikinėje aplinkoje ar simuliacijos darbo vietoje vienu metu mokosi ne daugiau kaip 5 kurso dalyviai. Ne mažiau kaip du trečdaliai kurso laiko skiriama praktiniams įgūdžiams tobulinti. Kurso dalyviai savarankiškai komandoje sprendžia įvairias klinikines situacijas klinikinėje aplinkoje.