Tobulinimo kursų programa Nr. 2
Vykdytojas | Lietuvos sveikatos mokslų universitetas |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Studijų, mokymo programos |
Tikslas - pateikti naujausias, šiuolaikines onkogastroenterolgijos ligų gydymo bei diagnostikos rekomendacijas, o taip pat supažindinti su instrumentinių tyrimų naujienomis keičiančiomis kasdieninę praktiką, gydant onkologines ligas.
Kurso trukmė – ne mažiau kaip 18 val. Kursą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Teorinės ir praktinės žinios tikrinamos po kiekvieno praktikinio darbo. Kurso metu mokymai vykdomi vientisų ar pertraukiamų studijų (modulių) principu kalendorinių metų laikotarpiu: I modulis: Gastroenterologinėmis ligomis sergančio paciento specialusis gaivinimas II modulis: Polipektomija/mukozektomija: kada, kodėl ir kaip. Elektrogeneratoriai ir jų naudojimas polepektomijų atlikimui. III modulis: Endoskopinių procedūrų komplikacijos ir jų valdymas IV modulis Optinė endoskopinė biopsija: ar jau laikas? V modulis: Ankstyvas skrandžio vėžys: diagnostikos ir gydymo optimizavimas VI modulis: Elastografijos vieta gastroenterologo darbe VII modulis: Storosios žarnos vėžio programa VIII modulis: Ultragarsas gastroenterologo darbe: kodėl verta pamatyti pačiam? IX modulis: Kontrastinis ultragarsinis tyrimas pilvo organų tyrimas X modulis: Endoskopinis ultragarsinis tyrimas: prabanga ar būtinybė? XI modulis: Kepenų pirminių navikų diagnostikos ir gydymo naujienos XII modulis: UŽL sergančių pacientų onkologinė stebėsena XIII modulis: Disfagijos diferencinė diagnostika XIV modulis: Paciento, sergančio kepenų ciroze ambulatorinis sekimas ir dažniausiai kylančios problemos XV modulis: Pirminiai kepenų navikai ir kepenų transplantacija XVI modulis: Kepenų infekcinės ir neinfekcinės ligos bei jų ryšys su navikiniais susirgimais XVII modulis: Kasos navikų diagnostika ir gydymas Vykdant kontaktinius mokymus, vienas instruktorius kuruoja ne daugiau kaip 5 kurso dalyvius dirbančius vienoje arba dviejose simuliacinėse ar klinikinėse darbo vietose. Vykdant mišrius mokymus, klinikinėje aplinkoje ar simuliacijos darbo vietoje vienu metu mokosi ne daugiau kaip 5 kurso dalyviai. Ne mažiau kaip du trečdaliai kurso laiko skiriama praktiniams įgūdžiams tobulinti. Kurso dalyviai savarankiškai komandoje sprendžia įvairias klinikines situacijas klinikinėje aplinkoje.