BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Rezultatai ir statistika

Tobulinimo kursų programa Nr. 3

Vykdytojas Lietuvos sveikatos mokslų universitetas
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Studijų, mokymo programos

Tikslas - supažindinti su radiologinių diagnostinių tyrimo metodų objektyviais pasirinkimo kriterijais, siekiant tikslios ir efektyvios onkologinių ligų diagnostikos bei diferencinės diagnostikos.

Kurso trukmė – ne mažiau kaip 18 val. Kursą sudaro teorinė ir praktinė dalys. Teorinės ir praktinės žinios tikrinamos po kiekvieno praktikinio darbo. Kurso metu mokymai vykdomi vientisų ar pertraukiamų studijų (modulių) principu kalendorinių metų laikotarpiu: I modulis: Paciento specialusis gaivinimas radiologinės navikų diagnostikos metu II modulis: Pirminio kepenų vėžio, kasos, inkstų ir šlapimo pūslės, antinksčių ir blužnies navikų radiologinė diagnostika ir jos galimybės. III modulis: Ultragarsinė HPB navikų diagnostika, reti pilvo ir dubens onkologiniai susirgimai. IV modulis Ginekologinių susirgimų, krūties vėžio radiologinės diagnostikos galimybės ir raiškos vertinimas įvairių radiologinių tyrimo metodų vaizduose. V modulis: Tiesiosios žarnos, prostatos vėžio radiologinė diagnostika ir naujienos VI modulis: Plaučių ir tarpuplaučio navikų radiologinės diagnostikos galimybės. Plaučių vėžio išplitimo dinamikos ir atsako į gydymą vertinimas. VII modulis: Galvos ir nugaros smegenų navikų radiologinės diagnostikos galimybės. Galvos – kaklo srities onkologinių pacientų klinikinių atvejų analizė. VIII modulis: Kaulų ir minkštųjų audinių navikų radiologinės diagnostikos galimybės. Neuroonkologiniu naviku sergančių pacientų klinikinių situacijų nagrinėjimas. Vykdant kontaktinius mokymus, vienas instruktorius kuruoja ne daugiau kaip 5 kurso dalyvius dirbančius vienoje arba dviejose simuliacinėse ar klinikinėse darbo vietose. Vykdant mišrius mokymus, klinikinėje aplinkoje ar simuliacijos darbo vietoje vienu metu mokosi ne daugiau kaip 5 kurso dalyviai. Ne mažiau kaip du trečdaliai kurso laiko skiriama praktiniams įgūdžiams tobulinti. Kurso dalyviai savarankiškai komandoje sprendžia įvairias klinikines situacijas klinikinėje aplinkoje.