UGDYMO KARJERAI METODIKA „PRAKTIKUMAI MOKINIAMS“
Vykdytojas | Utenos Dauniškio gimnazija |
Produkto sritis | Švietimas ir mokslas |
Produkto rūšys | Metodijos, metodinės rekomendacijos |
Metodika skirta mokinių matematinio mąstymo kompetencijos ugdymui mokymosi ir ateities karjeros ugdymo kontekstuose. Tikimasi, jog sistemingas metodikos taikymas turės įtakos sėkmingesniam vaikų ateities karjeros pasirinkimui bei mokymosi pažangai. Visa metodika yra orientuota į situacijų analizę, mokinių savistabą bei refleksijas. Veiklos metu mokiniai mokysis vieni iš kitų, pateikdami problemines situacijas, su kuriomis susiduria planuodami savo ateities karjerą. Mokiniai mokysis identifikuoti ir įvardinti problemas, nustatys problemų priežastis, veiksnius, darančius joms įtaką, įsigalins savarankiškai spręsti problemas bei priimti teisingus sprendimus. Perspektyvoje mokiniams susiformuos įprotis ir gebėjimai spręsti problemas iš karto.
Tikslas - stiprinti mokinių matematinio mąstymo kompetenciją mokymosi bei karjeros ugdymo kontekste.
Trukmė - 1val. (15 min. skirta paruošti aplinką ir pasiruošti veiklai, 45 min. grupės moderavimui). Projekte numatyti 9 susitikimai per mokslo metus.
Dalyviai - 10-tų klasių mokiniai. Vienoje grupėje ne mažiau kaip 8 ir ne daugiau nei 20 mokinių. Projekte per mokslo metus vienoje mokykloje numatyti 9 susitikimai su ta pačia arba nauja mokinių grupe.