BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Rezultatai ir statistika

Ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose metodinių aprašų ,,Darželis kieme“, ,,Darželis už kiemo“, „Darželis kaime“ bankas

Vykdytojas Utenos mokykla-vaikų darželis ,,Varpelis“
Produkto sritis Švietimas ir mokslas
Produkto rūšys Metodijos, metodinės rekomendacijos

Mokytojų praktikų sukurti ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose metodiniai aprašai ,,Darželis kieme“, ,,Darželis už kiemo“, „Darželis kaime ir skirti vaiko ugdymosi kompetencijų plėtotei bei STEAM gebėjimų ugdymui, įgyvendinant ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programas. Pagal šiuos aprašus bus vykdomos veiklos įvairiose lauko aplinkose, atsižvelgiant į vaiko amžių, parenkant veiklas, atitinkančias skirtingų poreikių vaikų galimybes, veikloms pritaikant erdves.

Rengdami metodinius aprašus ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai praktikai vadovavosi kontekstinio ugdymosi samprata. Aprašai parengti taip, kad padėtų vaikų ugdymui panaudoti artimiausios gamtinės aplinkos, besisiejančios su socialinėmis ir kultūrinėmis tradicijomis, ypatumus.

Metodinė medžiaga orientuoja organizuoti vaikų tyrinėjimais, atradimais, kūryba grindžiamą ugdymą, skatina išnaudoti realios aplinkos galimybes, ją šiek tiek modeliuojant, kad pati aplinka, kurioje vyksta ugdymas, savaime  keltų vaikų susidomėjimą, pasireiškiantį jų klausimais, smalsavimais, nagrinėjimais. Aprašuose puikiai atskleistas pedagoginis metodas – plėtoti vaikų pažinimą ir kūrybą, formuluojant mąstyti, patirti, fantazuoti, diskutuoti, reflektuoti skatinančius klausimus.

Numatyta, kad įgyvendindamas aprašo nuostatas mokytojas prisiims ne informacijos perteikėjo, bet vaikų ugdymo moderatoriaus, tarpininko, pagalbininko vaidmenį. Taigi, aprašai orientuoja į modernaus ugdymo(si) būdų ieškojimą. Metodinė medžiaga parengta taip, kad įgyvendinant jos nuostatas vyrautų judraus mokymosi, nuotykių, savęs išbandymo, laisvės veikti bei protingos rizikos dvasia.

Darželis kieme_1 priedas https://drive.google.com/file/d/1aIVniKiF8QL9A0WpDH_dm0pXhroZ8ex0/view

Darželis už kiemo_2 priedas

https://drive.google.com/file/d/1BPivKXM3uINvtmZRgJK9g96FNtRCS4c1/view

Darželis kaime_3 priedas

https://drive.google.com/file/d/1kQU5VNmPy7usrGw0IvO5s0qq86cjYfou/view