Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Projektu siekiame atnaujinti matematikos dalyko turinį, tam panaudojant informacines technologijas (planuojama įsigyti matematikos laboratorijas) bei vykdyti integruotas pamokas (taikant integralaus mokymo metodus). Integruoto ugdymo stiprybė – vientisas pasaulio vaizdas, kuriame mokinys gali pamatyti savo vaidmenį ir suvokti, kodėl jam reikalingos konkrečios disciplinos žinios, pvz. Matematikos. Mokydamasis matematikos integruotai su kitu dalyku jis mato giluminius ryšius, ir tokiu būdu integruoja ir savo gyvenimo potencialias perspektyvas, vizijas sieja su galimomis specialybėmis. Tokios sąveikos padeda suvokti ilgalaikį tikslą, ko pasekoje randasi vidinė motyvacija. Ji yra stipriausias mokymosi progreso dėmuo.
Projektu planuojame - pagerinti 10 kl. mokinių matematikos pasiekimus, ugdymo procesą organizuojant taip, kad jis būtų:
- integralus (integruojant matematikos, ekonomikos ir verslumo, fizikos ugdymą) ir su praktinėmis gyvenimo sąsajomis;
- pritaikytas kiekvienam vaikui pagal jo galimybes ir skatinantis daryti asmeninę pažangą, kuri būtų matuojama ir ‚auginama“;
- motyvuojantis mokytis, kai mokiniai suvokia savo gyvenimo perspektyvą ir žinių poreikį tos perspektyvos formavimui, ugdymo aplinka patogi, įvairi, skatinanti tobulėti, prieinamų išteklių, ir nuo to, kaip gebama jais naudotis.
Projekto tikslinė grupė - projekto vykdytojo ir projekto partnerių įstaigų darbuotojai.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
(2020-08-14)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
57.94
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
102 040,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
99 999,20 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|