BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

4-tų kl. mokinių pasiekimų matematikos srityje gerinimas taikant interaktyvų pagalbos mokiniui modelį

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0076

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas VšĮ "Saulės gojus"
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Remiantis inkliuzinio ugdymo vertybėmis ir siekiant įgyvendinti „Geros mokyklos koncepciją“ bendrojo ugdymo mokyklos turi suvokti kiekvieno vaiko unikalumą bei būti pasirengusios pažinti ir toleruoti kiekvieno vaiko skirtingumą, nepaisant to ar mokiniui yra nustatyti specialieji ugdymosi poreikiai, ar ne. Kadangi esminė inkliuzinio ugdymo sampratos idėja - bendrojo ugdymo sistemoje pasiekti mokymo kokybės, leisiančios ugdyti kiekvieną mokinį atsižvelgiant į individualius pasiekimus ir poreikius, įžvelgiama būtinybė diegti matematikos pamokų metu mokinio poreikius tenkinantį paramos modelį. Projekto tikslas. Pagerinti 4 kl. moksleivių matematikos pasiekimus, diegiant inovatyvų paramos modelį mokiniui. Kuriamo modelio vertybinis pagrindas – pasitelkiant technologijas teikti personalizuotą, mokinio individualius ugdymo(si) poreikius tenkinančią pagalbą, siekiant, kad kiekvienas mokinys eitų savo mokymosi keliu ir patirtų sėkmę. Projekto įgyvendinimo priemonė / sprendimo būdas: Sukurti mokomąją medžiagą matematikos pamokoms, remiantis bendrojo ugdymo programomis, kuriose bus įdiegta speciali aplikacija / QR kodas (barkodo analogas). Ši aplikacija bus skirta užduoties sąlygos įgarsinimui. Projekto tikslinė grupė ir jų poreikiai. Siekiant vadovautis pažangiomis augimo mąstysenos ir inkliuzinio ugdymo idėjomis ir užtikrinti lygias mokymosi galimybes, numatyta projekto tikslinė grupė: 2, 3, 4 klasių mokiniai, kurių matematikos pasiekimai, yra tik patenkinamo ar nepatenkinamo lygio (taip pat gali būti mokiniai turintys specialiųjų ugdymo(si) poreikių ir mokiniai, kuriems nėra nustatyti specialieji ugdymo(si) poreikiai, tačiau patiriantys skaitymo sunkumus).


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 707,48 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 300,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai