BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Adaptyvi mokymosi aplinka (AMA)

Nr. J05-LVPA-K-01-0040

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Bendra Lietuvos-Rusijos-Olandijos įmonė uždaroji akcinė bendrovė "TEV"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas J05-LVPA-K-01

Naujoji mokinių karta kelia naujus reikalavimus besimokant, todėl dabartinio skaitmeninio turinio pateikimo logika yra moraliai pasenusi ir mokiniui tampa vis sunkiau planuoti ne tik savo mokymosi tempą ir apimtį, bet ir surasti naudingą ir efektyvią skaitmeninę mokymosi medžiagą, dėl per didelės skirtingos informacijos gausos. Todėl buvo nuspręsta sukurti mokymosi sistemą, kuri būtų adaptyvi mokymosi konteksto ir individualaus mokinio elgesio atžvilgiu. Toks sistemos pritaikymas leis ją priskirti prie išmaniųjų mokymosi aplinkų. Adaptyvi mokymosi aplinka (AMA) personalizuojanti mokymosi procesą atsižvelgiant į mokinio charakteristikas, bus modernus ugdymo turinio ir veiklų pateikimas mokiniui remiantis žaidybinėmis, mišraus mokymosi ir apverstos klasės metodikomis, skirtomis užtikrinti ir skatinti mokinio motyvaciją, savarankišką ir aktyvų mokymąsi. Kuriama sistema bus grindžiama atviro turinio principu, kuris leis užtikrinti daugkartinį sistemos panaudojamumą, kad vėliau galėtų būti efektyviai pritaikoma kitiems mokomiesiems dalykams mokyti ir mokytis. Kadangi kokybiškoje mokymosi aplinkoje yra labai svarbus kokybiško turinio aspektas, bus sukurtos metodinės rekomendacijos matematikos temų mokymosi scenarijams (apimant teorijos, aiškinamųjų pavyzdžių ir uždavinių modulius) kurti. Todėl mokymosi aplinkoje bus tik kokybiškas, pilnumo principu (pvz., matematikos, pateikiamos visos konkretaus mokymosi koncentro temos, potemės ir veiklos norimoms kompetencijoms turėti) grįstas, sistemiškai ir nuosekliai pateikiamas mokymosi turinys.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-03-25
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2016-12-13)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2016-12-13) 44.60
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 500 766,32 Eur
Prašoma finansavimo suma: 322 386,52 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-02-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
486 336,48 295 778,90 0,00 0,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 0
2 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą inovacijoms arba MTEP projektams Eur 190557.58 0
3 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 0
4 Investicijas gavusios įmonės pajamų, gautų iš sukurtų ir rinkai pateiktų produktų, santykis su skirtomis investicijomis Procentai 262.35 0
5 Įmonių, gavusių investicijas siekiant, kad jos pateiktų naujų rinkos produktų, skaičius Įmonės 1.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-03-28 07:49

Susiję įrašai