BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Aštuntų klasių mokinių matematikos pasiekimų gerinimas Kelmės rajono partnerinėse mokyklose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0059

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kelmės "Aukuro" pagrindinė mokykla
Savivaldybė Kelmės raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Kelmės „Aukuro“ pagrindinės mokyklos teikiamo projekto tikslas – pagerinti aštuntokų matematikos pasiekimus diegiant Valdorfo pedagogikos metodų ir modelio elementus matematikos pamokose Kelmės rajono mokyklose partnerėse.Mokyklų partnerių bendruomenės sutarė, kad šiuo projektu siekia pagerinti aštuntų klasių mokinių matematikos pasiekimus, taikant Valdorfo pedagogikos metodų ir modelio elementus. Mokyklų partnerių susitarimas pirmiausia siejamas su teorinių–praktinių seminarų/užsiėmimų ciklu mokytojų kvalifikacijai kelti ir žinioms įgyti/gilinti apie Valdorfo pedagogiką, visuminį ugdymą, vaiko vystymosi raidos etapus ir pasiekimus. Numatoma švietėjiška veikla ir tėvams. Pasibaigus mokymų sesijai aštuntokų matematikos pamokose dirbs mokytojo padėjėjas, padėsiantis laiku parinkti tinkamiausią mokymo(-osi) būdą (tai vienas iš svarbiausių Valdorfo pedagogikos principų). Numatomos ilgosios pamokos (90 min.), kurių metu bus derinamos susikaupimo ir atsipalaidavimo dalys, integruojami mokomieji dalykai (lietuvių kalba, istorija, geografija, gamta ir žmogus ir kt.), įvairi kita veikla (pagrindinių dalykų įgūdžių lavinimas žodžiu ir raštu, muzikavimas ir piešimas ir kt.).Jungtinė mokytojų darbo grupė parengs aštuntokų praktinio darbo, susijusio su matematika, organizavimo ir atlikimo veiklos planą, kuriame bus numatyta vizija, projektavimo bei projektinio atlikimo veiklos, reikalingos medžiagos, terminai. Taip pat parengs individualios matematinio raštingumo pažangos aplanką, kuriame mokinys su mokytoju–korepetitoriumi stebės, analizuos ir darys išvadas apie savo individualią pažangą. Mokyklose veiks matematikos korepetitorių taškai, kur mokiniams bus sudarytos sąlygos likviduoti žinių spragas ir/ar gilinti žinias remiantis mokytojų–korepetitorių rekomendacijomis.Užsibrėžtus projekto uždavinius pasieksime įgyvendindami numatytas veiklas, orientuotas į praktinį matematikos žinių panaudojimą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 62.88
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 87 062,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 85 248,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-01-31
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
76 549,41 75 018,42 75 970,46 74 451,05

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 24.00 24.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 4.00 4.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-21 07:50

Susiję įrašai