Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Krūvio atskyrimo ir pernašos reiškiniai atlieka svarbų vaidmenį daugybėje molekulinių kompleksų – nuo gamtinės kilmės fotosintetinių kompleksų iki dirbtinių Saulės elementų. Teorinis krūvio atskyrimo ir pernašos molekulinėse sistemose aprašymas yra gana sudėtingas, todėl literatūroje trūksta darbų, kuriuose būtų pristatomi mikroskopinio krūvio atskyrimo modeliavimo rezultatai. Šio projekto tikslas yra per projekto laikotarpį sumodeliuoti krūvio pernašos būsenų susidarymą ir krūvio atskyrimo dinamiką modelinėse sistemose panaudojant mišrius kvantinės ir klasikinės dinamikos metodus. Didelis šių metodų privalumas yra tai, kad aplinka yra įskaitoma išreikštai, o tai reiškia, kad galima lengvai atsižvelgti tiek į aplinkos neharmoniškumą, tiek į koreliacijas tarp virpesinių laisvės laipsnių, sąveikaujančių su krūvio pernašos būsenomis ir molekuliniais sužadinimais. Pavykus suprasti aplinkos koreliacijų ir neharmoniškumo įtaką krūvio pernašos būsenų susidarymui ir dinamikai būtų galima suprasti ir paaiškinti vyksmus realiose molekulinėse sistemose. Gautos žinios ateityje galėtų būti naudingos kuriant dirbtinius Saulės elementus.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2018-07-11
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2018-09-17)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2018-09-17)
|
77.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
2 839,05 Eur
Prašoma finansavimo suma:
2 839,05 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-04-30
Sutarties pasirašymo diena:
2018-10-01
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-10-22
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
2 816,33
|
2 816,33
|
2 816,32
|
2 816,32
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
1.00
|
1.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-16 07:51