Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Besitobulinančios projekto mokyklos susiduria su situacija, kai projekto mokyklų 4 klasės mokinių matematikos pasiekimai, remiantis NMPP rezultatais yra žemiausi, lyginant su kitų šių mokyklų mokinių gebėjimų pasiekimais, nes (1) matematikos gebėjimų ugdymas projekto mokyklų pradinėse klasėse yra nukreiptas į vidutinį lygį, neskatinant mokinių siekti didesnės pažangos; su mokiniu nėra kalbama ir jis net nežino, kad nepasiekia maksimalaus galimo išmokimo standarto ir nežino, ko jam reiktų daugiau pasimokyti, bei (2) taikant vyraujančius tradicinius mokymosi būdus, nenaudojant IKT mokiniams itin sunku suprasti ir įgyti aukštesnius matematikos įgūdžius; (3) per pamokas taikoma per maža matematikos užduočių įvairovė, kas neleidžia atliepti skirtingų mokinių poreikių. Projektu bus siekiama, kad per du projekto įgyvendinimo metus kiekvienoje projekto mokykloje 4 klasės mokinių dalis, kuri pasiekia aukštesnįjį matematikos gebėjimų lygį padidėtų ne mažiau 10 proc., o mokinių matematikos gebėjimai viršytų šalies vidurkį. Rezultatų bus siekiama įgyvendinant dvi ugdymo proceso organizavimo inovacijas visose projekto mokyklų pradinėse klasėse (nuo 1-os iki 4-os klasės): (1) Visose besitobulinančiose projekto mokyklose matematikos pamokose įdiegiant inovatyvią nuoseklią ir sistemingą individualios mokinių pažangos stebėjimo ir matavimo sistemą, paremtą interaktyviu IT įrankiu, kuria naudosis ir mokytojai ir vaikai, bei kuris integruos mokymosi mokytis kompetencijos ugdymą ir matavimą, bei keturias vertinimo dimensijas pagal Suomijos pavyzdį: mokymasis pamokoje, mokymasis namuose, įsivertinimas ir atsiskaitymai; (2) kaip ugdymo proceso inovaciją bent vieną matematikos pamoką per savaitę organizuoti „atvirkščios pamokos“ metodu, siekiant atliepti skirtingus mokinių matematikos gebėjimų ugdymosi poreikius, vienam pamokos uždaviniui pateikiant kelias skirtingas veiklas, užtikrinant mokinių individualios pažangos stebėsenos rezultatus, padidinti IKT naudojimą mokant matematikos.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-24
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2020-08-14)
|
68.73
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
94 652,85 Eur
Prašoma finansavimo suma:
92 759,79 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-09-18
Sutarties pasirašymo diena:
2020-09-18
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-12-01
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
92 268,25
|
90 422,88
|
84 876,50
|
83 178,97
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
4.00
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
38.00
|
42.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-17 07:50