BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

AUGAME KARTU (ketvirtokų matematikos rezultatų gerinimo programa, telkiant mokyklos bendruomenę)

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0011

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Klaipėdos „Gilijos“ pradinė mokykla
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Pagrindinis tikslas, dėl kurio siekiama įtraukti tėvus į mokymo(si) procesą – įrodytas teigiamas poveikis ne tik vaikų mokymosi rezultatams, bet ir jų ateities perspektyvai, psichinei sveikatai bei socialinių santykių formavimuisi. Nors ir tėvai, ir pedagogai pripažįsta šią svarbą, tėvų bendradarbiavimas su mokykla yra labai įvairialypis, lemiamas daugybės faktorių, tarp kurių yra ir kintanti gyvenimo aplinka, kuri vis aktyviau fragmentuojasi, skaidosi, didėja laiko spaudimas. Jei anksčiau bendruomenei sutelkti pakakdavo atskirų renginių, pokalbių, susitikimų (jų mokyklose vyksta daugybė), išlaikyti jų metu pasiektą bendrystę tampa vis sunkiau, nes vienijantis atskiro renginio poveikis dažnai baigiasi kartu su renginiu. Gyvenimo pokyčiai skatina kurti ir palaikyti lengvai prieinamą ir atvirą bendravimui aplinką. Reikalinga nuolatinė naujos bendruomeninės aplinkos kūrimo ir palaikymo strategija. Projektas AUGAME KARTU - tai pasiūlymas dalį tiesioginio vaikų, tėvų ir mokytojų bendravimo perkelti į sistemingą neformalaus ugdymo veiklų programą, taikant įveiklinimo, įvairialypės komunikacinės aplinkos, žaidybinimo ir integralaus ugdymo principus. Projekto veiklos suskirstytos į temines atkarpas, temos keičiamos maždaug 8 savaičių ritmu, paliekant stabilias renginių formas - tai teminės grupinės užduotys, ryšių stiprinimo renginiai mokyklose ir vietos bendruomenėse, išvykos ir tarpiniai apibendrinantys susitikimai su tėvais kiekvieno ciklo pabaigoje. Skatinami tik grupinės veiklos rezultatai, o labiausiai - tarpusavio pagalba. Įpusėjus teminiam ciklui, sprendžiamos su turimu patyrimu susietos matematikos užduotys. Projekto rezultatas: 4 kl.matematikos rezultatų gerėjimas - ne mažiau kaip 10 proc. ir galimybė visiems programos dalyviams „augti kartu”: asmeniškai pajusti bendruomenės formavimo(si) procesą, palankios / bendruomeniškos aplinkos įtaką ir galią, sustiprinti tarpusavio ryšius, praplėsti pažintį su vietos bendruomenėmis, gauti naujų patirčių.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-21
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-06-12)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-06-12) 36.95
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 92 317,60 Eur
Prašoma finansavimo suma: 90 471,25 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai