BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Automatinės lokomotyvų signalizacijos bei traukinio galinio vagono daugiafunkcinio įrenginių sukūrimas

Nr. J05-LVPA-K-01-0285

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "Belam LT"
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas J05-LVPA-K-01

Augant logistikos paslaugų poreikiui Europoje ir Azijoje atsiranda poreikis didinti esamos geležinkelio infrastruktūros pralaidumą, mažinti eksploatacines išlaidas, modernizuoti pasenusią įranga. tačiau šį procesą riboja ne tik sudėtingas ir lėtas geležinkelių kelių infrastruktūros plėtimas, bet ir esama traukinių eismo valdymo sistema. Šiuo metu Lietuvos geležinkeliuose naudojama automatinė lokomotyvų apsaugos sistema yra riboto funkcionalumo ir išpildo tik minimalius saugaus traukinių eismo užtikrinimo reikalavimus. Pagrindinės problemos – tai pasenusi bei nebeatnaujinama įranga, brangiai kainuojantis remontas, mokymo įstaigoseruošiamų specialistų trūkumas, keblumai integruojant papildomas inovatyvias technologijas, silpna apsauga nuo kibernetinių atakų, didelis pažeidžiamumas išoriniams veiksniams. Projekto tikslas - sukurti modernią lokomotyvų valdymo sistemą LT-OBU, kuri užtikrintų automatinės traukinio apsaugos sistemos stabilumą, visų reikalingų funkcijų išpildymą, aukščiausius techninius rodiklius bei sovietinių ir vakarietiškų sistemų interoperabilumą. Sistemoje bus analizuojami sensorių parodymai bei vietos tikslinimas remiantis GNSS su naujai kuriamu traukinio būvimo vietos tikslinimo algoritmu. LT-OBU sistemoje bus užtikrinamas sistemos įrenginių rezervavimas, gedimo atveju sistema bus automatiškai persijungiama ant atsarginių modulių, taip išvengiant neplanuotų traukinio stabdymų, vėlavimų ar net avarijų. Tokiu būdu bus sumažinamos išlaidos dėl įrangos gedimų sukeliamų trikdžių ir pagerinamas geležinkelių traukinių eismo patikimumas. Šis produktas labiausiai orientuotas į Baltijos šalių, Baltarusijos ir Ukrainos rinkas. Jis tinkamas įdiegti visose šalyse, kur naudojama ALSN sistema. Taip pat šis sprendimas gali būti parduodamas Lenkijos, Bulgarijos, Kroatijos, Rumunijos, Slovakijos, Slovėnijos geležinkeliuose, kuriuose naudojama bėgių grandinių signalizacija.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2016-04-04
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 0,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 0,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai