Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
UAB "Belam LT" |
Savivaldybė |
Kauno miesto |
Priemonė |
Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
J05-LVPA-K-01
|
Augant logistikos paslaugų poreikiui Europoje ir Azijoje atsiranda poreikis didinti esamos geležinkelio infrastruktūros pralaidumą, mažinti eksploatacines išlaidas, modernizuoti pasenusią įranga. tačiau šį procesą riboja ne tik sudėtingas ir lėtas geležinkelių kelių infrastruktūros plėtimas, bet ir esama traukinių eismo valdymo sistema. Šiuo metu Lietuvos geležinkeliuose naudojama automatinė lokomotyvų apsaugos sistema yra riboto funkcionalumo ir išpildo tik minimalius saugaus traukinių eismo užtikrinimo reikalavimus. Pagrindinės problemos – tai pasenusi bei nebeatnaujinama įranga, brangiai kainuojantis remontas, mokymo įstaigoseruošiamų specialistų trūkumas, keblumai integruojant papildomas inovatyvias technologijas, silpna apsauga nuo kibernetinių atakų, didelis pažeidžiamumas išoriniams veiksniams.
Projekto tikslas - sukurti modernią lokomotyvų valdymo sistemą LT-OBU, kuri užtikrintų automatinės traukinio apsaugos sistemos stabilumą, visų reikalingų funkcijų išpildymą, aukščiausius techninius rodiklius bei sovietinių ir vakarietiškų sistemų interoperabilumą. Sistemoje bus analizuojami sensorių parodymai bei vietos tikslinimas remiantis GNSS su naujai kuriamu traukinio būvimo vietos tikslinimo algoritmu. LT-OBU sistemoje bus užtikrinamas sistemos įrenginių rezervavimas, gedimo atveju sistema bus automatiškai persijungiama ant atsarginių modulių, taip išvengiant neplanuotų traukinio stabdymų, vėlavimų ar net avarijų. Tokiu būdu bus sumažinamos išlaidos dėl įrangos gedimų sukeliamų trikdžių ir pagerinamas geležinkelių traukinių eismo patikimumas.
Šis produktas labiausiai orientuotas į Baltijos šalių, Baltarusijos ir Ukrainos rinkas. Jis tinkamas įdiegti visose šalyse, kur naudojama ALSN sistema. Taip pat šis sprendimas gali būti parduodamas Lenkijos, Bulgarijos, Kroatijos, Rumunijos, Slovakijos, Slovėnijos geležinkeliuose, kuriuose naudojama bėgių grandinių signalizacija.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-04-04
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
0,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
0,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|