BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Aviacijos saugumo užtikrinimui skirtos orlaivio traukos kontrolės sistemos komercializavimas

Nr. 01.2.2-MITA-K-702-06-0023

Paraiškos būsena:
Nutrauktas
Vykdytojas Kauno technologijos universitetas
Savivaldybė
Priemonė
Prioritetas
Kvietimo kodas 01.2.2-MITA-K-702-06

Plečiantis aviacijos sektoriui lėktuvų saugumo įrangos gamintojai didžiausią dėmesį skiria saugumui skrydžio ir nusileidimo metu. Tačiau ne mažiau svarbus yra prevencinis sėkmingo pakilimo (take off) užtikrinimas. Šiuo metu orlaiviuose nėra automatizuotų saugumo sistemų, padedančių prevenciškai numatyti sėkmingą orlaivio pakilimą (take off).Sprendimas: orlaivio traukos kontrolės sistema, kuri lėktuvo kilimo etape, pirmosiomis lėktuvo bėgėjimosi sekundėmis sugeba nustatyti ar lėktuvas spės pakilti iki pakilimo tako galo. Tokio sprendimo nauda: Prevencinis orlaivio sėkmingo pakilimo numatymas sumažins orlaivio avarijos pakilimo stadijoje tikimybę, padidins bendrą orlaivių skrydžių saugumą, sumažins žmogiškos (piloto) klaidos tikimybę. Pasekmė – aviacijos saugumo didinimas.Šiuo metu yra pilnai parengtas algoritmas, parengtas ir išbandytas orlaivio traukos sistemos prototipas. Išradimas yra patentuotas, Lietuvos patento paraiškos Nr. LT 2018 509.Projekto tikslas: galutinai parengti produktą komercializavimui.Projekto veiklos:1. Pirmosios produkto partijos gaminimas. Atsižvelgiant į orlaivių prietaisams taikomus reikalavimus bus suprojektuotas ir pagamintas fizinis prietaisas.2. Gaminio testavimas realiomis sąlygomis. Atliekamas lėktuvu WA-52 . Pagamintas prietaisas bus testuojamas realiomis sąlygomis, remiantis testavimo rezultatais bus atliekamas prietaiso korekcijos ir kalibravimas. 3. Gaminio sumontavimas klientų lėktuvuose. Bandomosios partijos gaminiai bus montuojami ir testuojami potencialių klientų orlaiviuose. 4. Renkama informacija apie prietaiso veikimą, naudojimo patogumą. Palaikomas atgalinis ryšys ir renkama informaciją ir pastabos prietaiso tobulinimui. 5. Galutinės versijos rinkai parengimas: atsižvelgiant į gautus vartotojų atsiliepimus parengta prietaiso galutinė versija, skirta pardavimui rinkoje. Projekto rezultatas: orlaivio traukos kontrolės sistema - pilnai parengta ir potencialių vartotojų išbandyta bandomoji rinkai skirta versija


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-04-03)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-04-03) 85.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 99 160,86 Eur
Prašoma finansavimo suma: 99 160,86 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2020-09-01
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-12-31
Sutarties pasirašymo diena: 2020-06-26
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
99 153,78 99 153,78 99 064,93 99 064,93

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Naujų įmonių, gavusių investicijas, skaičius Įmonės 1.00 0
2 Įmonių, bendradarbiaujančių su tyrimų institucijomis, skaičius Įmonės 1.00 1.00
3 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-04 07:52

Susiję įrašai