BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Baltijos šalių švietimo sistemų palyginamoji analizė

Nr. 01.2.1-MITA-K-824-01-0066

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "VEXILLUM"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Inovaciniai čekiai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-K-824-01

Švietimo sistema susideda iš kelių dalių. Ji apima formajųjį švietimą, kuriam priklauso pradinis, pagrindinis, vidurinis ugdymas, profesinis mokymas, aukštesniojo ir aukštojo mokslo studijos. Taip pat neformalųjį švietimą, kuris yra ikimokyklinis, priešmokyklinis ugdymas ir kitas neformalusis vaikų ir suaugusiųjų švietimas. Kita švietimo sistemos sudedamoji dalis yra pagalba mokiniui - informacinė, psichologinė, socialinė pedagoginė, specialioji pedagoginė ir specialioji pagalba bei sveikatos priežiūra mokykloje. Paskutinė švietimo sistemos sudedamoji dalis yra savišvieta. Švietimas yra vienas pagrindinių visuomenės ugdymo funkcijų, kurios realizavimo esmė yra perteikti vertybines žmonių patirtis. Projekto tikslas yra įvertinti Baltijos šalių mokymo įstaigų įvairovę, mokyklų tinklo paplitimo dėsningumus ir funkcionavimo ypatumus. Baltijos šalių švietimo sistemų, mokymo įstaigų, mokymo įstaigų tinklo, Baltijos šalių bendrojo lavinimo mokyklų ugdymo struktūros ir baigiamųjų pasiekimų vertinimo sistemos analizė parodė svarbiausius švietimo sistemų panašumus ir skirtumus tarp trijų Baltijos valstybių. Lietuvoje veikia 1211 bendrojo lavinimo mokyklų, Latvijoje – 832, o Estijoje – 528. Estijoje šios pakopos įstaigų yra net du kartus mažiau nei Lietuvoje. Tam įtakos turi mažesnis gyventojų skaičius valstybėje. Projekte nagrinėjama ir analizuojama švietimo sistema ir mokymo įstaigos, Baltijos šalių švietimo sistemos, jų struktūra bei mokymo įstaigos. Didelis dėmesys skiriamas Baltijos šalių bendrojo lavinimo baigiamųjų pasiekimų vertinimo sistemoms. Analizuojant Baltijos šalių bendrojo lavinimo mokyklų tinklą, išskiriami teritorinio paplitimo ypatumai. Nagrinėjamos bendrojo lavinimo mokyklos pagal pasiskirstymą ir teritorinę sklaidą nagrinėjamose šalyse. Pateikti Lietuvos, Latvijos ir Estijos apskričių mokyklos tinklo žemėlapiai bei atskirų bendrojo lavinimo mokyklų duomenys.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-03-15
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne (2017-05-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-05-02) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 4 696,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 3 287,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai