BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Bendrakūros taikymas mados dizaine

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0065

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus dailės akademija
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Šio meninio tyrimo tikslas yra ištirti bendrakūros (angl.: co-creation) prieigą mados meninio tyrimo lauke ir suformuluoti jos pritaikymą. Globali šio tikslo priežastis - adresuoti vieną vienintelę mus visus vienijančią globalią problemą – klimato kaitą. Naudojant bendrakūros principą taip pat svarbu rinktis ir tinkamus įrankius, kurie galėtų tarnauti kūrėjams, tarpininkams, edukatoriams bei menininkams kreipti dėmesį į kolektyvinę išlikimo problemą, kuri globaliai mus visus vienija. Sužadinti dialogą, sustabdyti akimirką pamąstymui tarp kolegų, bendruomenės narių, žiūrovų – yra taip pat svarbu, kaip galutinis apčiuopiamas naujas produktas ar paslauga, jei tokie apskritai yra reikalingi. Mados dizainerį matau kaip tarpininką, kuris turėdamas įrankius padeda iškomunikuoti, transliuoti, dekoduoti įvairių rūšių atstovų, idėjų kalbas ir jas apjungti bei vystyti saugia linkme. Man atrodo, kad būtent bendrakūros aktualija mados dizaine dizaineriui paruošia mediatoriaus vaidmenį, o vartotoją (tai gali būti ir gamta ir žmogus ir kitos rūšies atstovai) įtraukia į lygiavertį santykį problemos sprendimo, mokymosi, suvokimo praplėtimo paieškose. Šiandien dizainerių ir mados industrijos atstovų kolektyvinio mokymosi (angl.: collaborative/collective learning) ir augimo aktualija yra itin svarbi norint siekti ne tik socio-kultūrinės naudos, taip pat ir atrasti ecocentrinius (gamtocentrinius) inovatyvius sprendimus globaliame klimato kaitos kontekste.Tikimasi, kad vartotojo poreikis ieškoti galimybių kūrybiškai reikštis ir įsitraukti į procesą vis augą. Mados verslas kaip viena iš didžiausių saviraišką atskleidžiančių sistemų tikrai galėtų ieškoti būdų drąsiai įtraukti vartotoją į procesą, ieškoti jo poreikius ir kartu spręsti kaip tuos poreikius spręsti mados objektais nesukuriant daugiau taršos gamtai, o sprendžiant bendruomenei svarbius socialinius klausimus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-07-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 55.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 907,87 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 907,87 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-09
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 907,87 2 907,87 2 907,87 2 907,87

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-22 07:49

Susiję įrašai