BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dizaino ir rinkodaros inovacijų diegimas UAB „Kauen craft“

Nr. 13.1.1-LVPA-K-861-01-0026

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "Kauen craft"
Savivaldybė
Priemonė Kūrybiniai čekiai COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-861-01

UAB „Kauen craft“ (buvusi UAB „Selita“ ir Ko), kurios prekinis ženklas „RASA“ yra seniausiai žinomas vaisvandenių prekinis vardas Lietuvoje, veikia Kaune nuo 1993 m. Šiuo metu įmonė parduoda daugiau nei penktadalį visų Lietuvos rinkai reikalingų vaisvandenių. Įmonė nuolat analizuoja besikeičiančius vartotojų poreikius, investuoja į naujausias technologijas, nuolat atnaujina ir tobulina savo gaminamą produkciją, todėl jau įgijo vartotojų pripažinimą ir išsikovojo vietą tarp konkurentų. Įmonės gaiviųjų gėrimų asortimentą sudaro energiniai gėrimai, sulčių gėrimai, natūraliai raugintos giros, gazuoti bei negazuoti gaivieji gėrimai, near water kategorijos gėrimai, gazuoti colos gėrimai, sirupai, sodos vanduo ir kt. Dalį savo produkcijos įmonė eksportuoja į kaimyninių ir kitų šalių rinkas. Išnaudojant esamą patirtį, žinias bei situaciją rinkoje, įmonė numato atnaujinti savo gaminių dizainus ir įgyvendinti rinkodaros inovacijas. Atnaujinus produktų pakuotės dizainus ir įgyvendinus rinkodaros inovacijas įmonėje, produktas taptų tiek šiuolaikiškesnis, patrauklesnis vartotojams, tiek žinomesnis rinkoje, o tai leistų padidinti bendrovės pardavimus bei pelną, taip pat – toliau sėkmingai konkuruoti su itin populiariais užsienio gamintojų produktais. Įgyvendinus projektą tikimasi pritraukti naujų vartotojų, kas leis padidinti įmonės pardavimus ir pelningumą. Planuojami projekto rezultatai (auganti apyvarta) turės teigiamą poveikį tiek įmonės, tiek šalies plėtrai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-08-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 93 000,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 750,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai