BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dizaino ir rinkodaros inovacijų diegimas UAB "LT Aqua"

Nr. 13.1.1-LVPA-K-861-01-0124

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "LT Aqua"
Savivaldybė
Priemonė Kūrybiniai čekiai COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-861-01

UAB „LT Aqua“ specializuojasi vandens filtrų montavimo, periodinės vandens filtrų priežiūros (aptarnavimo), remonto srityje. Įmonė paslaugas atlieka visoje Lietuvoje. Pagrindiniai įmonės klientai yra fiziniai asmenys kurie įrengia vandens filtrus arba klientai kurie turi įsirengę vandens filtrus ir jiems reikalinga vandens filtrų serviso paslauga. Vandens filtrų serviso (aptarnavimo) paslauga klientams yra reikalinga periodiškai, kad tinkamai vandens filtrai atliktų savo funkciją. Įmonė prižiūri tiek savo parduotus įrenginius, tiek kitų įmonių įrengtus filtrus. Pagrindiniai įmonės paslaugų pirkėjai yra fiziniai asmenys. Kiekvieną kartą naudojantis įmonės paslaugomis iškyla įvairiausi klausimai klientams, dėl periodinių paslaugų užsakymo, priminimai dėl apmokėjimų už paslaugas, remonto ir kitų paslaugų užsakymas. Kadangi nuolatinių klientų kuriems reikalingos įmonės paslaugos kiekis auga, būtinas klientų aptarnavimo automatizavimas, taip sutaupant žmogiškuosius išteklius kokybiškai aptarnauti ir konsultuoti klientus. Todėl įmonė nusprendė sukurti naują savo paslaugų teikimo schemą ir įgyvendinti naują savitarnos dizaino sprendimą. Taip pat bus naudojamos skaitmeninės rinkodaros priemonės tikslinei auditorijai pasiekti ir pritraukti naudotis paslauga. Įdiegus naują paslaugos teikimo dizaino schemą (sprendimą) ir įgyvendinus rinkodaros inovacijas įmonėje, jos paslaugos taptų tiek šiuolaikiškesnės, patrauklesnis vartotojams, tiek žinomesnės rinkoje, o tai leistų padidinti bendrovės pardavimus bei pelną, taip pat – toliau sėkmingai konkuruoti rinkoje. Įgyvendinus projektą tikimasi pritraukti naujų vartotojų, kas leis padidinti įmonės pardavimus ir pelningumą. Planuojami projekto rezultatai (auganti apyvarta) turės teigiamą poveikį tiek įmonės, tiek šalies plėtrai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-08-27
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-11-17)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-11-17) 48.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 88 090,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 66 067,50 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai