Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Griežtėjant deginių leistinoms toksiškumo ir triukšmo normoms, siekiant sumažinti degalų sąnaudas bei adaptuojant darbui su atsinaujinančiais ir alternatyviais degalais, šiuolaikinių dyzelinių variklių įpurškimo sistemoms keliami nauji reikalavimai. Šiuolaikinė dyzelinio vidaus degimo variklio (VDV) akumuliatorinė (CR) įpurškimo sistema leidžia geriau reguliuoti degalų įpurškimo greitį ir momentą, degalų ištekėjimo iš purkštuko skylučių greitį ir jų išskaidymą, varikliui dirbant plačiuose apkrovos ir sūkių kitimo diapazonuose. Tai pasiekiama reguliuojant įpurškimo slėgį ir pradžios laiką, tiksliai dozuojant įpurškiamų degalų kiekį. Todėl dyzelinio VDV CR maitinimo sistemos daugiafazinės įpurškimo charakteristikos strategijos sukūrimas ir racionalus bei optimalius šios sistemos parametrų nustatymas (fazių skaičius, porcijos kiekis, trukmė, slėgis, momentas) įvertinant hidrodinaminius, termodinaminius bei dinaminius procesus vykstančius šioje sistemoje leis pagerinti variklio darbo ir deginių emisijos rezultatus. Projekto tikslas – sukurti daugiafazinę įpurškimo charakteristikos strategiją ir ištirti joje vykstančius hidrodinaminius, termodinaminius, ir dinaminius procesus bei jų poveikį dyzelinio vidaus degimo variklio degimo, darbo efektyvumo ir deginių emisijos parametrams. Atliekant mokslinius tyrimus bus siekiama praplėsti VDV maitinimo sistemos matematinio modelio pritaikymo galimybes skirtingos sudėties degalų panaudojimui bei šios sistemos įpurškimo strategijos valdymo programos sudarymui.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-03
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-11-08)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2017-11-08)
|
64.50
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
31 291,40 Eur
Prašoma finansavimo suma:
31 291,40 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|