BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Dyzelinio vidaus degimo variklio daugiafazinio įpurškimo proceso greitaeigių hidrodinaminių, termodinaminių ir dinaminių procesų tyrimai

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0082

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Griežtėjant deginių leistinoms toksiškumo ir triukšmo normoms, siekiant sumažinti degalų sąnaudas bei adaptuojant darbui su atsinaujinančiais ir alternatyviais degalais, šiuolaikinių dyzelinių variklių įpurškimo sistemoms keliami nauji reikalavimai. Šiuolaikinė dyzelinio vidaus degimo variklio (VDV) akumuliatorinė (CR) įpurškimo sistema leidžia geriau reguliuoti degalų įpurškimo greitį ir momentą, degalų ištekėjimo iš purkštuko skylučių greitį ir jų išskaidymą, varikliui dirbant plačiuose apkrovos ir sūkių kitimo diapazonuose. Tai pasiekiama reguliuojant įpurškimo slėgį ir pradžios laiką, tiksliai dozuojant įpurškiamų degalų kiekį. Todėl dyzelinio VDV CR maitinimo sistemos daugiafazinės įpurškimo charakteristikos strategijos sukūrimas ir racionalus bei optimalius šios sistemos parametrų nustatymas (fazių skaičius, porcijos kiekis, trukmė, slėgis, momentas) įvertinant hidrodinaminius, termodinaminius bei dinaminius procesus vykstančius šioje sistemoje leis pagerinti variklio darbo ir deginių emisijos rezultatus. Projekto tikslas – sukurti daugiafazinę įpurškimo charakteristikos strategiją ir ištirti joje vykstančius hidrodinaminius, termodinaminius, ir dinaminius procesus bei jų poveikį dyzelinio vidaus degimo variklio degimo, darbo efektyvumo ir deginių emisijos parametrams. Atliekant mokslinius tyrimus bus siekiama praplėsti VDV maitinimo sistemos matematinio modelio pritaikymo galimybes skirtingos sudėties degalų panaudojimui bei šios sistemos įpurškimo strategijos valdymo programos sudarymui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2017-11-08) 64.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 31 291,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 31 291,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai