BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

E-išteklių kūrimas ir kliūčių dalyvauti įtraukiajame ugdyme mažinimas vaikams, turintiems kompleksinę negalią / INCLUDCOM

Nr. 01.2.2-LMT-K-718-03-0056

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė
Prioritetas
Kvietimo kodas 01.2.2-LMT-K-718-03

Projekto tikslas - ištirti ugdymo, švietimo pagalbos, informacijos, aplinkos prieinamumą vaikams, turintiems kompleksinę negalią, ir jų šeimoms, atskleisti jų ugdymosi poreikius, tenkinimo lygį, didžiausią dėmesį skiriant Deklaracijos Švietimas2030 Darnaus vystymosi 4 tikslo įgyvendinimui; tyrimo pagrindu sukurti švietimo pagalbos E-išteklių platformą, kuri padidins informacijos, ugdymo ir pagalbos prieinamumą vaikams, jų šeimoms, pedagogams ir specialistams, prisidės prie įtraukios visuomenės kūrimo. Projekto uždaviniai: 1) Įvertinti ugdymo, švietimo / kompleksinės pagalbos, aplinkos prieinamumą vaikams ir jų šeimoms, siekiant įtraukaus, socialiai teisingo kokybiško švietimo ir mokymosi visą gyvenimą visiems; 2) Identifikuoti vaikų, turinčių kompleksinę negalią, ugdymosi, švietimo pagalbos, kompleksinės pagalbos, informacijos, kitus poreikius, taip pat šių vaikų šeimų, pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų poreikius; 3) Sukurti E-išteklių platformą, kuri padidins ugdymo, informacijos, švietimo pagalbos prieinamumą, pagerins ugdymosi ir kitų poreikių atpažinimą ir tenkinimą vaikams, turintiems kompleksinę negalią, jų šeimoms, sudarys galimybes pedagogams, kitiems specialistams tobulinti profesines kompetencijas, ugdymo dalyviams bendradarbiauti, prisidės prie įtraukios visuomenės kūrimo. Projekto tyrimas grindžiamas personalizuoto bei įtraukiojo ugdymo koncepcijomis, socialiniu negalios modeliu bei ekologiniu - sisteminiu požiūriu. Tyrime taikoma mišri metodologija. Tyrimas orientuotas į susijusias tikslines grupes – vaikus ir jaunuolius (0- 21 m.), turinčius kompleksinę negalią, jų šeimas, pedagogus bei švietimo pagalbos specialistus. Numatyti mokslo produktai: 7 mokslo publikacijos; 1 monografija; 8 moksliniai pranešimai tarptautinėse konferencijose; 5 ugdymo prieinamumo scenarijai; sukurtas ir išbandytas skaitmeninis išteklius - E-išteklių platforma. Rezultatai viešinami viešose diskusijose su mokslininkais, praktikais, tikslinių projekto grupių atstovais.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-01-23
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2020-05-19)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2020-05-19) 63.80
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 699 999,82 Eur
Prašoma finansavimo suma: 699 999,82 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai