BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

E. komercijos modelio diegimas UAB "Namus“, perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant

Nr. 13.1.1-LVPA-K-860-01-0015

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas UAB Namus
Savivaldybė
Priemonė E. KOMERCIJOS MODELIS COVID-19
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-860-01

UAB "Namus“, siekdama perspektyvoje išvengti galimų bendrovės veiklos ir pajamų kritimų (bei sustiprinti bendrovės atsparumą galimiems ekonominiams svyravimams), neužtikrintumo, bankroto, kaip tai atsitiko daliai bendrovių 2020-2021 m. per COVID-19 pandemiją, taip pat siekdama didinti įmonės produktyvumą ir darbo našumą, pritraukti kuo daugiau klientų per elektroninę erdvę, įvertino visus bendrovėje vykstančius vidinius bei išorinius procesus ir jų optimizavimo galimybes, bendrovės teikiamų paslaugų perkėlimo į elektroninę erdvę, t. y. paslaugų skaitmenizavimo galimybes.Inicijuojamo projekto tikslas - įdiegti e. komercijos modelį UAB "Namus“, perorientuojant procesus ir juos skaitmeninant. UAB "Namus" šiandien turi internetinį puslapį informacijai apie savo paslaugas, tačiau neturi jokio automatizuoto sprendimo suteikiančio jų klientams galimybę patiems susikomplektuoti norimą būstą, klientams norint tai atlikti reikia susisiekti su įmone bei laukti atsakymo vien tam, jog galėtų sužinoti ar įmonės kainodarą bei paslaugos jiems yra tinkamos. Nėra patenkinami tiek darbuotojų, tiek klientų lūkesčiai. Įmonės poreikis turėti centralizuotą sistemą, kurios pagalba galėtų klientams suteikti savitarnos galimybes komplektuojantis savo būstą, o darbuotojams atlikti veiksmus nuotoliniu būdu, vienoje sistemoje, stebint užsakymus, sutartis, mokėjimus bei kitus svarbius elementus įmonės veikloje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-09-13
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-12-28)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-12-28) 24.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 66 700,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 50 000,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-02-20
Sutarties pasirašymo diena: 2022-03-21
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-04-28
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
66 700,00 50 000,00 66 700,00 50 000,00

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
2 Investicijas gavusios įmonės pajamų padidėjimas Procentai 87.30 0.00
3 Privačios investicijos, atitinkančios viešąją paramą įmonėms (subsidijos) Eur 16700.00 16700.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-03 07:55

Susiję įrašai