BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Elektroninės rinkodaros ir viešųjų ryšių informacinės platformos diegimas, investuojant į KKI paslaugų/produktų kūrimui būtiną infrastruktūrą

Nr. 13.1.1-LVPA-K-309-01-0087

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas VšĮ 3D Vilnius
Savivaldybė
Priemonė PASKATOS GERINTI KULTŪROS IR KŪRYBINIŲ INDUSTRIJŲ ĮMONIŲ INFRASTRUKTŪRĄ
Prioritetas 13 PRIORITETAS. Veiksmų, skirtų COVID-19 krizei įveikti, skatinimas ir pasirengimas ekonomikos atgaivinimui
Kvietimo kodas 13.1.1-LVPA-K-309-01

Šio projekto tikslas, automatizuoti KKI įstaigos elektroninės rinkodaros veiksmus. Papildyti įstaigos VšĮ 3D Vilnius teikiamų skaitmeninių paslaugų krepšelį ir padidinti pajamas iš įstaigos veiklos. Įstaiga teikia skaitmenines paslaugas, kurios bus pritaikytos ir adaptuotos platesnei rinkos daliai ir auditorijai. Tai kultūros ir kūrybinių industrijų srityje veikiantys fiziniai ir juridiniai asmenys. Sprendimas, kuris padidins pardavimų pajamas ir vykdomų veiklų efektyvumą. Šiuo tikslu yra suplanuota ES lėšas investuoti ir sukurti, įdiegti elektroninę rinkodaros ir viešųjų ryšių skaitmeninę elektroninę platformą - įstaigos (ir įstaigos klientų) savitarnos sprendimą. Tokiu būdu bus atnaujinta KKI įstaigos infrastruktūra, įstaiga rinkai pasiūlys mokamą specializuotą klientų savitarnos sprendimą. Sprendimas bus sukurtas informacinių technologijų pagalba ir bus skirtas įstaigos klientams savarankiškai išsirinkti ir užsisakyti aktualias sistemos paslaugas, jų trukmę. Paslaugos bus teikiamos per įstaigos automatizuotą valdymo sistemą. Elektroninėje sistemoje bus sugeneruojamos paslaugų sutartys su įstaiga, bus galimybė sumokėti už suteiktas paslaugas. Taip pat, siekiama automatizuoti procesus, kad būtų patogu teikti informaciją, užsiregistruoti į renginį, įsigyti paslaugą ar prekę, užduoti klausimą arba užpildyti anketą. Svarbiausia, kad bus labai paprasta pasirinkti scenarijų, įvesti informaciją, o tolimesnis procesas vyks automatiškai pagal pasirinktą scenarijų ir grafiką. Savitarnos sistema sukurs sąskaitas, siųsti priminimus apie neapmokėtas sąskaitas ir paslaugų terminus, rodys sistemos išrašytas sąskaitas už paslaugas/prekes klientams. Savitarnoje bus suteikiama galimybė nustatyti (susikonfigūruoti) paslaugų planus - t.y. pvz. iki 5, 10, 15, 25, 100 Eurų ir t.t., pardavimo kompanijų (e-renginių) skaičių per mėnesį ir pasirinkti marketingo/renginių scenarijų tipus. Pastarieji bus pateikiami atliekant automatinę analizę - naudojant dirbtinio intelekto sprendimus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2022-03-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 139 310,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 105 610,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai