BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Emocijų ir elgesio sunkumų turinčių vaikų stigmatizavimo mažinimo galimybės

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-16-0056

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vytauto Didžiojo universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-16

Apie 10-20 % vaikų ir paauglių susiduria su psichikos sveikatos sutrikimais. Šiems vaikams tenka susidurti su klaidingu požiūriu į jų sunkumus bei stigmatizavimu, kuris gali apsunkinti psichikos sutrikimų atpažinimą ir tėvų savalaikės pagalbos siekimą dėl vaikų emocinių ir elgesio sunkumų. Stigmatizavimo mažinimas galėtų prisidėti prie ankstyvo emocinių ir elgesio sunkumų identifikavimo ir paskatinti ankstyvą jų intervenciją, kuri padėtų išvengti sunkumų gilėjimo ir tolimesnių neigiamų pasekmių.Šio projekto tikslas – ugdyti studento mokslinių tyrimų atlikimo ir pristatymo įgūdžius, įvertinant Lietuvoje paplitusius klaidingus įsitikinimus apie vaikų psichikos sveikatą, parengiant ir patikrinant trumpalaikę intervencinę programą vaikų emocinių ir elgesio sunkumų stigmatizavimui mažinti.Projekto metu studentė atliks apklausą, kurios metu bus ištirti vaikus auginančių tėvų bei su vaikais dirbančių profesionalų (psichologų, socialinių darbuotojų, pedagogų) klaidingi įsitikinimai apie vaikų psichikos sveikatą. Jos pagrindu bus parengta ir įgyvendinta trumpalaikė intervencinė programa vaikų, turinčių emocinių ir elgesio sunkumų, stigmatizavimui mažinti bei įvertintas šios programos efektyvumas. Siekiant didesnio visuomenės švietimo psichikos sveikatos tema ir dalinimosi žiniomis mokslinėje bendruomenėje, tyrimo rezultatų pagrindu bus parengtas mokslinis straipsnis ir žodinis arba stendinis pranešimas nacionalinėje konferencijoje. Projekte numatytų veiklų atlikimas ir jų rezultatų pristatymas leis ne tik tobulinti studentės mokslinių tyrimų atlikimo ir rezultatų pristatymo mokslininkų bendruomenei įgūdžius, bet ir paskatins ieškoti geresnių psichologinės pagalbos tėvams ir emocinių bei elgesio sunkumų turintiems vaikams teikimo būdų Lietuvoje.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-06-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-09-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-09-27) 77.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 008,20 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 008,20 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-10-30
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-18
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-12-10
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 008,20 2 008,20 1 859,78 1 859,78

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-18 07:51

Susiję įrašai