BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

ES gynybos industrija: tarp protekcionizmo ir konkurencingumo. Lietuvos galimybės protekcionuojamame sektoriuje.

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-22-0306

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-22

Pagal Europos gynybos pramoninės ir technologinės bazės strategiją, Elgesio taisykles ES valstybėms narėms, dalyvaujančioms gynybos pirkimuose, taip pat pagal I ir II ES kolonas, ES yra nusistačiusi gynybos industrijoje vykdyti atvirą, konkurencingą politiką ir sudaryti sąlygas bendradarbiavimui su išorės valstybėmis partnerėmis. Vis dėlto, sukūrus Europos Gynybos Fondą, jo rėmuose – Europos Gynybos Pramonės Plėtros Programą, taip pat tokius įrankius kaip PESCO bei Pajėgumų Plėtojimo Planą, ES sudaro sąlygas didesniam protekcionizmui vystytis. Šis protekcionizmas pirmiausiai gali būti aktualus didžiajai daliai senosios Europos valstybių – Prancūzijai, Vokietijai, Italijai, Belgijai, taip pat Šiaurės valstybei Švedijai – toms, kurios turi didžiausias gynybos industrijas ES ir kurioms ES protekcionizmas atneštų daugiau naudos nei tarptautinis konkurencingumas ir rinkos atvirumas. Iš čia kyla paradoksas, jog nors ES gairėse numatytas konkurencingumo gynybos industrijoje skatinimas, dabartinės gynybos ir saugumo priemonės galimai įgalina ES valstybes nares vykdyti protekcionistinę industrijos politiką, kuri yra galimai nepalanki mažas gynybos industrijas turinčioms ES narėms, ypač turinčioms glaudžius saugumo ir gynybos santykius su trečiosiomis šalimis. Projekto „ES gynybos industrija: tarp protekcionizmo ir konkurencingumo. Lietuvos galimybės protekcionuojamame sektoriuje" pagrindinis tikslas - ištyrus Europos Sąjungos gynybos industrijos nuostatus ES lygmeniu bei didžiausias gynybos industrijas turinčių ES valstybių narių – Prancūzijos, Vokietijos, Italijos, Belgijos ir Švedijos nacionalinius gynybos industrijos ir jos finansavimo nuostatus, įvardinti ES gynybos industrijos politikos ir nacionalinių politikų suderinamumo problemas bei pagal šią informaciją bei įvertinus įgyvendinamas Lietuvoje iniciatyvas ir vykdomą politiką pateikti rekomendacijas Lietuvos gynybos industrijos politikai vystyti.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-08-03
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2020-10-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2020-10-08) 64.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 2 998,81 Eur
Prašoma finansavimo suma: 2 998,81 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-04-30
Sutarties pasirašymo diena: 2020-11-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-06-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
2 998,81 2 998,81 2 998,81 2 998,81

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-23 07:49

Susiję įrašai