BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

ES šalių švietimo sistemų efektyvumo ir našumo analizė naudojant antrinius didelės apimties duomenis (EFECTAS)

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-01-0018

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-01

ES šalys investuoja dideles lėšas į švietimo reformas, kurios neretai pasirodo esančios neefektyvios ir nepagerina švietimo kokybės, todėl būtinas išsamesnis švietimo sistemų ypatumų suvokimas tam, kad būtų galima vykdyti pamatuotą, įrodymais grįstą švietimo politiką. Nacionalinio lygmens švietimo analizei atlikti inicijuojame tarpdisciplininį projektą, kurio metu bus įvertintas ES šalių švietimo efektyvumas ir našumas. Projekto metu bus integruotai analizuojami antriniai tarptautinių švietimo tyrimų (PISA, TIMSS, PIRLS, 2003-2018) duomenys ir Europos šalių makro rodikliai, išsamesnei Lietuvos švietimo sistemos analizei atlikti bus apjungtos pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo (PUPP) ir valstybinių brandos egzaminų (VBE) duomenų bazės. Tarpdisciplininiame projekte, apjungiančiame socialinių ir fizinių mokslų žinias ir kompetencijas, bus nustatyti ES šalių švietimo sistemų efektyvumo ir našumo veiksniai. Pasiūlytas, optimizavimo metodais pagrįstas, švietimo efektyvumo ir našumo tyrimų modelis leis sutaupyti išteklius, nukreipiant juos į efektyvius švietimo kokybės gerinimo būdus. Sukonstruotas efektyvumą ir našumą matuojantis sudėtinis indeksas leis stebėti ES šalių švietimo raidą ir prisidės prie švietimo našumą užtikrinančios švietimo politikos įgyvendinimo. Sukurta unikali Lietuvos švietimo duomenų bazė leis nustatyti Lietuvos mokyklų kuriamą pridėtinę vertę mokinio pasiekimams ir įtaką mokinių socialiniam mobilumui. Sukurtas atviro kodo R paketas tarptautinių tyrimų daugialygmenei ir optimizavimo metodais pagrįstai švietimo duomenų analizei suteiks mokslininkams, neturintiems gilių statistinių ir programavimo žinių, galimybę analizuoti sudėtingas švietimo duomenų bazes. Šis projektas padės reikšmingus pagrindus tolesniems švietimo efektyvumo ir našumo tyrimams, o tyrėjų ir doktorantų tarpkryptinių gebėjimų ugdymas sukurs realias prielaidas Lietuvos mokslininkams įsitraukti į didesnes tarptautines mokslo veiklas.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-10
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-27)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-27) 87.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 599 541,71 Eur
Prašoma finansavimo suma: 599 541,71 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-04-08
Sutarties pasirašymo diena: 2018-01-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-07-08
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
599 541,71 599 541,71 599 522,23 599 522,23

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 7.00 9.00
2 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-10-12 07:50

Susiję įrašai