Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Projekto tikslas – stiprinti mokslininkų profesinius gebėjimus kompleksiškai analizuoti GTM ugdymo pasiekimus ir kritiškai vertinti ugdymo inovacijų GTM srityje radimąsi ir taikymą. Tai bus daroma atliekant tarpdisciplininius Lietuvos pradinės ir pagrindinės mokyklos mokinių GTM ugdymo konteksto, proceso ir pasiekimų tyrimus, susidedančius iš mokslinių publikacijų STEM ugdymo sampratos tema sisteminės analizės, kokybinio sociologinio GTM mokymo(si) praktikų bei kiekybinių pradinių ir pagrindinių klasių mokinių GTM dalykų pasiekimų ir jų veiksnių bei mokymo(si) metodų taikymo Lietuvos mokyklose tyrimų. Remiantis šių tyrimų rezultatais bei STEM ugdymo samprata bus sukurtas GTM darnaus ugdymo modelis Lietuvos pradinio ir pagrindinio ugdymo mokyklai. Siekiant giliau tyrinėti ir tuo pagrindu gerinti GTM ugdymą, bus parengti užduočių rinkiniai, įtraukiantys aktyvių, inovatyvių mokymo(si) metodų taikymą, ir jie bus integruoti pritaikytoje el. mokymosi aplinkoje, sudarant sąlygas sekti ir analizuoti mokinių mokymosi procesą. Numatoma rezultatų nauda tyrėjams: tarpdisciplininių tyrimo praktikų ir joms reikalingų kompetencijų plėtra ir skatinimas mokslo bendruomenėse; edukologijos, sociologijos, psichologijos mokslų tarptautiškumo didinimas; kompleksinės tyrimo metodologijos strategijų plėtra ir taikymas tyrimuose.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-08-07
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-11-27)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2017-11-27)
|
73.80
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
583 723,56 Eur
Prašoma finansavimo suma:
583 723,56 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|