BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Geografijos mokytojų požiūris į integruotas pamokas: darbo patirties tyrimas

Nr. 01.2.1-MITA-K-824-01-0060

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas UAB "Laisvės prekyba"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė Inovaciniai čekiai
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-K-824-01

Pagrindinis tyrimo tikslas – atskleisti geografijos mokytojų požiūrį į integruoto mokymo ir mokymosi naudą bendrojo ugdymo mokyklose. Ir iškelti uždaviniai: nustatyti geografijos mokytojų požiūrį į pamokų integravimo galimybes su kitais dalykais, išskirti integruotų pamokų privalumus, trukumus bei šiose pamokose taikomus metodus, įvertinti mokytojų požiūrį į integruotų geografijos pamokų mokymo(si) rezultatų kaitą. Geografija yra viena iš integraliausių mokomųjų dalykų, todėl integruotos geografijos pamokos dažniausiai yra sėkmingos, dėl geografijos integralumo su kitomis pamokomis ypač istorija, informatika ir ekonomika. Tačiau pasitelkus kūrybingumą galima pravesti mokiniams puikias integruotas geografijos pamokas ir su kitais dalykais. Geografijos specifiškumas slypi tame, kad ji susideda iš dviejų didelių blokų: gamtinės ir visuomeninės, todėl integruotų pamokų metu atskiri mokomieji dalykai suteikia mokiniams daug teorinių ir praktinių žinių, ugdo gebėjimus ir bendrąsias komeptencijas. Integruoti geografiją galima su visais dalykais, nes plati mokslo sritis apima daugumą mokomųjų dalykų nuo socialinių (istorija, ekonomika) iki gamtinių (biologija, fizika, chemija). Geografijos mokytojai remiantis savo darbo patirtimi integruotas pamokas vertina geriau nei vidutiniškai, nors pravedamų pamokų skaičius yra tik 2-3 per mokslo metus. Šių pamokų metu mokytojai siekia perteikti, ne tik teorines žinias, bet ir ugdyti gebėjimus ir kompetencijas. Dažniausiai naudojamas integracijos modelis – integruojant į vieną dalyką. Geografijos mokytojų patirtis atskleidė, kad geriausiai integruoti su ekonomika, istorija, informatika, o sunkiausia su biologija ir fizika. Geografijos mokytojai integruotose pamokose naudoja įvairius pamokus tipus: naujos medžiagos, kartojimo, o dažniausiai naudojami metodai – darbas grupėse ir porose.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-03-15
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2017-05-02)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2017-05-02) 20.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 5 682,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 3 977,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai