BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos plėtojimas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0050

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilkaviškio r. Alvito mokykla-daugiafunkcis centras
Savivaldybė Vilkaviškio raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Įgyvendinant projektą „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų komunikavimo kompetencijos plėtojimas" taikysime į vaiką orientuotą ugdymo modelį, STEAM-STRREAM inovacijas. Vaikų komunikavimo kompetenciją ugdysime per aktyvų, patirtinį, tyrinėjimu ir problemų sprendimu grindžiamą kūrybišką mokymąsi. Bus kuriamos mobilios dirbtuvės, laikinos tyrimų erdvės, kuriose bus pakankamai iššūkių, tyrinėjimo objektų ir įvairovės. Vaikai galės eksperimentuoti, stebėti, tyrinėti, dalintis savo įspūdžiais ir emocijomis. Bus skatinamas vaikų kūrybiškumas, ugdomas mąstymas atliekant įvairias užduotis, kuriant erdves, išreiškiant save. Komunikavimo kompetencijai ugdyti naudosime ir šiuolaikines informacines technologijas, kurios motyvuos vaikus veikti. Į ugdymą įtraukus tėvus bus einama dialogu grįstos partnerystės link. Veiksime pagal ugdymo modelį: kiekvieną dieną 1,5 val. veikla lauke, 1,5 val. veikla patalpoje. Lauke vyks tyrinėjimai, eksperimentai, bandymai, stebėjimai, įvairių mechanizmų analizavimai. Patalpoje bus kuriamos kūrybinės erdvės, naudojant šiuolaikines informacines technologijas, kuriose vaikai ugdysis mąstymą. Šias veiklas organizuos ir vykdys grupių mokytojai. Visą projekto veiklą organizuos ir koordinuos koordinatorius, veiklą su tėvais ir vaikais vykdys mokytojas-mentorius. Koordinatorius vykdys refleksijas su mokytojais, kaip sekasi taikyti išmokimus praktiškai ir siekti išsikeltų tikslų, „matuos“ pokytį. Mokytojas-mentorius, bendradarbiaudamas su tėvais ir pedagogais, sudarys vaiko portfolio. Mokytojas-mentorius organizuos tėvų susitikimus-refleksijas, kurių metu bus aptariamas konkretaus vaiko individualus ugdymosi planas. Siekti tikslo padės konsultantas-moderatorius, kuris padės rengti metodines rekomendacijas tėvams ir mokytojams. Įgyvendinus projekto veiklas planuojama, kad 9-10 procentais sumažės vaikų,turinčių logopedinių sutrikimų, skaičius.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 69.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 31 295,43 Eur
Prašoma finansavimo suma: 30 669,52 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-11-28
Sutarties pasirašymo diena: 2019-11-28
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-02-21
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
27 925,77 27 323,39 27 789,10 27 189,67

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos 5.00 2.00 0
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 2.00 0
3 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 15.00 20.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2023-06-06 08:11

Susiję įrašai