Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Siūloma projekto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo ir ugdymo turinio tobulinimo idėja remiasi JAV ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikoma metodika „Pre-K for All’s“, kuri skatina vaikų matematinio ir gamtamokslinio raštingumo ugdymą, naujas žinias perteikiant žaidimų būdu. Ikimokykliniu ir priešmokykliniu laikotarpiu vaikams matematika yra vienas sunkiausiai perprantamų mokymo dalykų. Ikimokykliniame amžiuje negavus gero pagrindo, nesupratus matematikos, spraga toliau gilėja ir mokiniai praranda galimybę susidomėti skaičiavimu, dėl ko nukenčia vaiko raida.Siekiant skatinti ikimokyklinio amžiaus vaikų tiriamosios ir kūrybinės technologinės veiklos gebėjimus, buvo parengtas projektas, pagrįstas JAV ikimokyklinio ugdymo įstaigose taikoma metodika “Pre-K for All’s”. Projekto metu siekiama tobulinti ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklą, į jų ugdymo procesą integruojant IKT technologijas, STEAM metodus ir lauko pedagogikos principus. Tokio tipo metodika projekte dalyvaujančiose įstaigose dar nebuvo taikoma.Projekto metu bus parengta ikimokyklinio amžiaus vaikų aplinkos pažinimo ir skaičiavimo gebėjimų ugdymo, integruojant IKT technologijas, STEAM metodus bei lauko pedagogikos principus metodinė medžiaga. Veiklą tobulinančių mokyklų ikimokyklinio ugdymo pedagogai su parengtos metodinės medžiagos praktinio taikymo galimybėmis bus supažindinti mokymų metu. Vėliau su konsultuojančios mokyklos pagalba pedagogai praktiškai įgyvendins metodinėje medžiagoje pateiktas metodines rekomendacijas, koreguos mokyklų veiklos tobulinimo veiksmų planus, atnaujins ugdymo turinį pagal konkrečios mokyklos poreikius. Projekto įgyvendinimo dėka naują ugdymo proceso organizavimo modelį įdiegs bei ugdymo turinį atnaujins 4 ikimokyklinio ugdymo mokyklos, mokymuose dalyvaus 24 švietimo darbuotojai (ikimokyklinio ugdymo pedagogai, priešmokyklinio ugdymo pedagogai, specialieji pedagogai, direktoriaus pavaduotojos ugdymui). Projekto trukmė – 24 mėnesiai.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
97.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 516,98 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 166,63 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena:
2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga:
2021-12-30
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
94 214,34
|
92 330,05
|
78 768,84
|
77 193,46
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
24.00
|
32.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
Skaičius
|
4.00
|
0
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-18 07:50