Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Lietuvoje veikiančios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (IPU) įstaigos neturi apibrėžto ir visuotinai patvirtinto paslaugų teikimo standarto, tinkamo Lietuvos sąlygomis, kuris taptų pagrindu vertinant IPU įstaigos veiklą, jos rezultatus ir kasdienes situacijas.Projektu siekiama didinti IPU organizavimo, turinio ir paslaugų teikimo kokybę suformuojant integralų sutartinį kokybės vertinimo ir stebėsenos modelį, grindžiamą visų suinteresuotų šalių įsitraukimu, užtikrinant lankstų ir ugdytinių poreikius atitinkančių ugdymo metodų ir formų taikymą.Projekto įgyvendinime dalyvauja 5 veiklą tobulinsiančios IPU įstaigos: Vilniaus l/d. Jurginėlis, Vilniaus l/d. Pušynėlis, Vilniaus l/d. Puriena, Vilniaus l/d. Pelenė, Jonavos r. Bukonių mokykla – daugiafunkcis centras, konsultuojanti įstaiga specialusis l/d. Čiauškutis ir trys konsultantai, besispecializuojantis, atitinkamai, pažangių vadybinių ir organizavimo metodų diegime, ikimokyklinio ugdymo veiklos tobulinime bei apklausų (socialinių tyrimų) ekspertas. Projekto rezultatų pagrindiniai naudos gavėjai bus IPU paslaugų gavėjai, taip pat įstaigų personalas, gausiantys įrankį paslaugų ir darbo kokybės vertinimui ir tobulinimui.Numatomos vykdyti veiklos: 1 veikla - IPU kokybės vertinimo ir stebėsenos modelio sukūrimas ir diegimas, kurios metu remiantis IPU kokybės analize bus suformuotas Modelis, institucionalizuotas universalaus instrumentarijaus pagalba. 2 veikla - IPU kokybės vertinimo ir stebėsenos modelio valorizacija įtaigų bendruomenėse, skirta plačiam ir įvairiapusiam IPU bendruomenių įsitraukimui į Modelio formavimą, diegimą, taikymą ir tobulinimą. Įgyvendinus minėtas veiklas bus sukurta universali sistema, leisianti užtikrinti ir didinti IPU kokybę, ir padėsianti padidinti visų suinteresuotų šalių pasitenkinimas IPU paslaugomis ir pasitikėjimą kitais subjektais.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
75.50
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
99 674,19 Eur
Prašoma finansavimo suma:
97 680,70 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena:
2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga:
2021-12-23
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
97 553,14
|
95 599,67
|
97 539,38
|
95 586,19
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
5.00
|
5.00
|
0
|
Statistika
|
2
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
30.00
|
137.00
|
Statistika
|
3
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
Skaičius
|
5.00
|
0
|
Statistika
|
4
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
30.00
|
137.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2023-12-05 07:52