BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo kokybės vertinimo ir stebėsenos modelio sukūrimas ir diegimas

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0035

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus lopšelis-darželis "Jurginėlis"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Lietuvoje veikiančios ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo (IPU) įstaigos neturi apibrėžto ir visuotinai patvirtinto paslaugų teikimo standarto, tinkamo Lietuvos sąlygomis, kuris taptų pagrindu vertinant IPU įstaigos veiklą, jos rezultatus ir kasdienes situacijas.Projektu siekiama didinti IPU organizavimo, turinio ir paslaugų teikimo kokybę suformuojant integralų sutartinį kokybės vertinimo ir stebėsenos modelį, grindžiamą visų suinteresuotų šalių įsitraukimu, užtikrinant lankstų ir ugdytinių poreikius atitinkančių ugdymo metodų ir formų taikymą.Projekto įgyvendinime dalyvauja 5 veiklą tobulinsiančios IPU įstaigos: Vilniaus l/d. Jurginėlis, Vilniaus l/d. Pušynėlis, Vilniaus l/d. Puriena, Vilniaus l/d. Pelenė, Jonavos r. Bukonių mokykla – daugiafunkcis centras, konsultuojanti įstaiga specialusis l/d. Čiauškutis ir trys konsultantai, besispecializuojantis, atitinkamai, pažangių vadybinių ir organizavimo metodų diegime, ikimokyklinio ugdymo veiklos tobulinime bei apklausų (socialinių tyrimų) ekspertas. Projekto rezultatų pagrindiniai naudos gavėjai bus IPU paslaugų gavėjai, taip pat įstaigų personalas, gausiantys įrankį paslaugų ir darbo kokybės vertinimui ir tobulinimui.Numatomos vykdyti veiklos: 1 veikla - IPU kokybės vertinimo ir stebėsenos modelio sukūrimas ir diegimas, kurios metu remiantis IPU kokybės analize bus suformuotas Modelis, institucionalizuotas universalaus instrumentarijaus pagalba. 2 veikla - IPU kokybės vertinimo ir stebėsenos modelio valorizacija įtaigų bendruomenėse, skirta plačiam ir įvairiapusiam IPU bendruomenių įsitraukimui į Modelio formavimą, diegimą, taikymą ir tobulinimą. Įgyvendinus minėtas veiklas bus sukurta universali sistema, leisianti užtikrinti ir didinti IPU kokybę, ir padėsianti padidinti visų suinteresuotų šalių pasitenkinimas IPU paslaugomis ir pasitikėjimą kitais subjektais.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 75.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 99 674,19 Eur
Prašoma finansavimo suma: 97 680,70 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-08
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-12-23
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
97 553,14 95 599,67 97 539,38 95 586,19

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos 5.00 5.00 0
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 137.00
3 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0
4 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 137.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-06-14 07:55

Susiję įrašai