BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimo modelių ir ugdymo turinio diegimas ikimokyklinio ugdymo mokykloje

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0006

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kėdainių r. Vilainių mokykla-darželis "Obelėlė"
Savivaldybė Kėdainių raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekte inovatyvumas pasireiškia per kitokią ugdymo organizavimo alternatyvą, nukreiptą į individualių gebėjimų ugdymą bei asmenybės tobulėjimą , kuri didina mokslo ir žinių prieinamumą skirtingų gabumų ir poreikių mokiniams. Tai aktualu kiekvienam šiuolaikiniam mokiniui, o ypač aktualu vaikams iš socialinės rizikos šeimų, emigrantų (taip pat ir kitakalbių) vaikams bei specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems vaikams. Atsižvegiant į partnerių tikslus ir uždavinius, kuriais grindžiamas ugdymas, ikimokyklinio ugdymo poreikis bei lūkesčiai ugdymo kokybei nuolat auga ir siekiant pagerinti ikimokyklinio ugdymo ir jo kokybės poreikį reikia ieškoti naujų ikimokyklinio ugdymo organizavimo būdų. Projekto tikslas - pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo organizavimą ir kokybę per gamtamokslinės ir tiriamosios aplinkos sukūrimą. Projekto rezultatai orientuoti į ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus, nes būtent tada aktyviausiai formuojasi vaiko asmenybė. Ikimokykliniame amžiuje vystosi pažintiniai vaiko gebėjimai, todėl labai svarbu užtikrinti vaikui tinkamą ugdymo(si) aplinką pirmaisiais jo gyvenimo metais. Projekto rezultatai bus pasiekti kuriant ugdymo turinio metodiką, ją testuojant ir diegiant bei praktiškai taikant „Atradimų laboratorijoje“. Projekto veiklos: 1) sukurti gamtamokslinę ir tiriamąją aplinką - „Atradimų laboratoriją“. Ši laboratorija-inovacijų kambarys būtų skirta vaikų tyrinėjimams ir bandymams su STEAM veikloms skirtomis priemonėmis ir inovatyviais žaislais, kur vaikai mokytųsi per pažinimą, patyrimą ir eksperimentavimą. Atradimų laboratorijoje būtų lavinamos vaikų kūrybiškumo, iniciatyvumo, bendradarbiavimo, kritinio mąstymo, problemų sprendimo ir verslumo kompetencijos. 2) taikyti inovatyvius vaikų ugdymo būdus, kurių diegimas yra optimalus būdas prisidėti prie ugdymo įvairovės didinimo ir taip padėtų užtikrinti visapusišką vaikų ugdymą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-22
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 74.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 47 142,86 Eur
Prašoma finansavimo suma: 46 200,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-08-31
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-08
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-10-18
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
43 376,38 42 433,52 42 909,97 41 977,25

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 12.00 12.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 2.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-01-03 07:54

Susiję įrašai