Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Pagrindinė šio projekto idėja – ugdymo kokybės gerinimas bei ugdomųjų aplinkų tobulinimas gimė jaučiant, jog be veiksmingo bendradarbiavimo su tėvais ir visa įstaigos bendruomene neįmanoma pasiekti proveržio ugdymo kokybėje. Naujas grupės modelis yra optimalus būdas prisitaikyti prie naujų šeimų poreikių, nes esama ugdymo turinio ir organizavimo įvairovė neužtikrina pakankamai dėmesio vaikams, turintiems specialiųjų ugdymo poreikių. Be to, dėl imigracijos ir reemigracijos nuolat didėja ne lietuvių tautybės vaikų skaičius įstaigose ir manome ateityje dar didės.Modelis leistų daugiau laiko skirti ir bendradarbiavimui su vaikų šeimomis, nes būdamas vienas pats grupėje, auklėtojas gali tik labai fragmentiškai skirti laiko pokalbiams su vaikų šeimų nariais, konsultavimui, šeimų tėvystės įgūdžių stiprinimui, rekomendacijoms darbui su spec. poreikių turinčiais vaikais namuose parengti. Tačiau ne vien grupės modelis lemia ugdymo kokybę. Jei grupė bus tik atskirų žmonių bendruomenė, nesaistoma bendro tikslo, gebėjimo bendradarbiauti ir nuolat mokytis, tai laukiamų rezultatų pasiekti nebus įmanoma. Todėl projekte numatyti organizuoti mokymai padės įstaigų bendruomenėms įgyti naujos patirties ir įgūdžių, reikalingų užtikrinti kokybišką ugdymą, skatinantį darbą komandose drauge su visa bendruomene, kitomis ugdymo įstaigomis. Numatomi projekto rezultatai: įdomesnis, praturtintas vaikų ugdymo turinys, papildytos įstaigų programos; nuolat pagal vaikų poreikius, tėvų ir pedagogų idėjas kintanti aplinka; visose projekte dalyvaujančiose įstaigose diegiamas el. dienynas ,,Mūsų darželis“. Tai leis įstaigų bendruomenėms keistis informacija, įsitraukti į ugdymo proceso planavimą, vertinimą nuotoliniu būdu.Taigi, pagrindinis šio projekto tikslas - sukurti prielaidas ugdymo kokybės gerinimui, telkiant mokyklos bendruomenę inovatyvių bendradarbiavimo metodų bei ugdymo formų paieškai ir įstaigos ugdomųjų aplinkų bei struktūros tobulinimui.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2019-01-23
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2019-06-04)
|
86.50
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma:
115 500,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2022-02-28
Sutarties pasirašymo diena:
2019-10-21
Sutarties galiojimo pabaiga:
2022-05-11
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
117 857,14
|
115 499,99
|
117 671,90
|
115 318,45
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
30.00
|
30.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos
|
Skaičius
|
5.00
|
0
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-30 07:49