BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Ikimokyklinio ugdymo mokyklų veiklos tobulinimas, telkiant bendruomenę ugdymo kokybės ir aplinkų gerinimui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0011

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Kauno miesto savivaldybės administracija
Savivaldybė Kauno miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Pagrindinė šio projekto idėja – ugdymo kokybės gerinimas bei ugdomųjų aplinkų tobulinimas gimė jaučiant, jog be veiksmingo bendradarbiavimo su tėvais ir visa įstaigos bendruomene neįmanoma pasiekti proveržio ugdymo kokybėje. Naujas grupės modelis yra optimalus būdas prisitaikyti prie naujų šeimų poreikių, nes esama ugdymo turinio ir organizavimo įvairovė neužtikrina pakankamai dėmesio vaikams, turintiems specialiųjų ugdymo poreikių. Be to, dėl imigracijos ir reemigracijos nuolat didėja ne lietuvių tautybės vaikų skaičius įstaigose ir manome ateityje dar didės.Modelis leistų daugiau laiko skirti ir bendradarbiavimui su vaikų šeimomis, nes būdamas vienas pats grupėje, auklėtojas gali tik labai fragmentiškai skirti laiko pokalbiams su vaikų šeimų nariais, konsultavimui, šeimų tėvystės įgūdžių stiprinimui, rekomendacijoms darbui su spec. poreikių turinčiais vaikais namuose parengti. Tačiau ne vien grupės modelis lemia ugdymo kokybę. Jei grupė bus tik atskirų žmonių bendruomenė, nesaistoma bendro tikslo, gebėjimo bendradarbiauti ir nuolat mokytis, tai laukiamų rezultatų pasiekti nebus įmanoma. Todėl projekte numatyti organizuoti mokymai padės įstaigų bendruomenėms įgyti naujos patirties ir įgūdžių, reikalingų užtikrinti kokybišką ugdymą, skatinantį darbą komandose drauge su visa bendruomene, kitomis ugdymo įstaigomis. Numatomi projekto rezultatai: įdomesnis, praturtintas vaikų ugdymo turinys, papildytos įstaigų programos; nuolat pagal vaikų poreikius, tėvų ir pedagogų idėjas kintanti aplinka; visose projekte dalyvaujančiose įstaigose diegiamas el. dienynas ,,Mūsų darželis“. Tai leis įstaigų bendruomenėms keistis informacija, įsitraukti į ugdymo proceso planavimą, vertinimą nuotoliniu būdu.Taigi, pagrindinis šio projekto tikslas - sukurti prielaidas ugdymo kokybės gerinimui, telkiant mokyklos bendruomenę inovatyvių bendradarbiavimo metodų bei ugdymo formų paieškai ir įstaigos ugdomųjų aplinkų bei struktūros tobulinimui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-23
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 86.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 857,14 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 500,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2022-02-28
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-21
Sutarties galiojimo pabaiga: 2022-05-11
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 857,14 115 499,99 117 671,90 115 318,45

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 30.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-04-30 07:49

Susiję įrašai