BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Inovatyvaus edukacinio e-žaidimo prototipas kūrybiškos asmenybės ugdymui

Nr. 01.2.1-MITA-T-852-01-0015

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas MB "Vikingų žaidimai"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė INOSTARTAS
Prioritetas 1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
Kvietimo kodas 01.2.1-MITA-T-852-01

Planuojamas sukurti inovatyvus e-žaidimo prototipas, kuris leis spręsti laipsniškai sunkėjančias logines dėliones. Interaktyvios loginės dėlionės bus skirtos moksleivių mąstymo formavimui. Užduotis sudarys trys etapai, kurie atskirai lavins moksleivių susikaupimą, kūrybingumą bei kritinį mąstymą. Kiekviena kuriama užduotis remiasi diskrečiosios matematikos grafų teorija ir bus pateikiama jaunimui patraukliu pavidalu. Nors loginės užduotys bus sukurtos projekto vykdytojų, papildomai bus kuriamas algoritmas gebantis procedūriškai sugeneruoti naujas užduotis. Algoritmas bus kuriamas pasitelkiant diskrečios matematikos grafų bei algoritmų sudėtingumo teorijas naudojantis inovatyviu “Unity” įrankiu. Jis bus integruotas į aplikaciją ir patogiai bei greitai vartotojui kurs papildomas užduotis, taip prailginant aplikacijos gyvavimo periodą su nesibaigiančiomis užduotimis. Šiuo metu e-žaidimų pramonėje produktai dažnai yra skirti pramogai, neinovatyvūs. Projekte kuriamas žaidimas yra paremtas inovatyviomis loginėmis užduotimis, o tai suformuoja edukacinį žaidimo pobūdį. Taip pat kiekviena loginė užduotis bus surišta su animuota istorija pasitelkiant “Cinemachine” technologija, kas ne tik šį produktą padaro išskirtiniu bei inovatyviu, bet kartu ugdo empatiją. Projektas apims MTEP 4-6 etapus, nuo interaktyvių loginių užduočių trejais etapais sudarymo bei loginių užduočių procedūrinio generavimo algoritmo sukūrimo ir testavimo, siekiant užtikrinti jo kokybišką veikimą generuojant skirtingas užduotis, iki e-žaidimo prototipo sukūrimo. Galutinis projekto produktas – Inovatyvaus edukacinio e-žaidimo prototipas kūrybiškos, kritiškai mąstančios, dėmesingos asmenybės ugdymui. Sukurtas prototipas bus konkurencingas ne tik Baltijos šalyse, bet ir pasaulinėje rinkoje ir bus platinamas Android bei IOS platformomis.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2018-10-19
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip
2. Naudos ir kokybės vertinimas
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 32 666,31 Eur
Prašoma finansavimo suma: 22 866,41 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pradžia: 2019-01-02
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-05-01
Sutarties pasirašymo diena: 2019-01-03
Sutarties galiojimo pabaiga: 2019-07-15
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
32 666,31 22 866,41 32 666,31 22 866,41

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Investicijas gavusių įmonių sukurti gaminių, paslaugų ar procesų prototipai (koncepcijos) Skaičius 1.00 1.00
2 Subsidijas gaunančių įmonių skaičius Įmonės 1.00 1.00
3 Investicijas gavusių įmonių išlaidos MTEP veikloms Eur 500000.00 0.00
4 Naujų įmonių, gavusių investicijas, skaičius Įmonės 1.00 1.00
5 Investicijas gavusiose įmonėse naujai sukurtos ilgalaikės darbo vietos Visos darbo dienos ekv. 1.00 0.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-16 07:49

Susiję įrašai