BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Inovatyvaus transporto srautų tyrimo metodo ir programinės įrangos sukūrimas ir transporto eismo srautų dinaminių procesų tyrimas

Nr. 01.2.2-LMT-K-718-01-0056

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė
Prioritetas
Kvietimo kodas 01.2.2-LMT-K-718-01

Dėl didėjančio transporto priemonių skaičiaus miestuose dažniau atsiranda spūstys keliuose, ilgėja kelionių trukmė, didėja oro tarša. Todėl atsiranda būtinybė efektyviai valdyti TS kelių tinkle. Transporto srautų valdymo technologijos pasaulinėje praktikoje visapusiškai tyrinėjamos, o Lietuvoje ir daugelyje kitų besivystančių šalių dar nerealizuotos. Norint efektyviai valdyti transporto srautus miestuose ir užmiestyje, reikia giliau suprasti transporto srautų, kaip greitai kintančios dinaminės sistemos, dėsningumus. Tam tikslui reikalingi efektyvūs transporto srautų dinaminių procesų tyrimo metodai ir programiniai įrankiai. Projekte yra siūlomas naujas inovatyvus transporto srautų tyrimo matematinis metodas leidžiantis spręsti tokius uždavinius: modeliuoti ir prognozuoti transporto eismo srautus ir akustinę aplinkos taršą; nustatyti spūsčių susidarymo priežastis, jų sklidimą kelių tinkle ir jų poveikį transporto srautui; nustatyti prioritetinių kelio juostų poveikį bendrajam transporto srautui; nustatyti avarijų ir gatvių remonto darbų poveikį transporto eismo srautui bei aplinkos taršai; kelių dangos ir klimatinių sąlygų poveikis transporto srautams; valdyti transporto srautus nustatant racionalius šviesoforų valdymo periodiškumus; nustatyti transporto srautų dinamines charakteristikas ir priklausomybes nuo nagrinėjamos sistemos parametrų. Siūlomi keli inovatyvaus transporto srautų tyrimo matematinio metodo variantai. Numatoma atlikti transporto srautų eksperimentinius tyrimus, kad galima būtų tiksliau nustatyti transporto srautų tyrimo matematiniame metode naudojamų parametrų ir funkcijų reikšmes ir išraiškas. Funkcijos išraiškos nustatomos panaudojant eksperimentinių duomenų parametrizavimą pritaikant neuroninius tinklus ir machine learning technologiją. Projekte numatyta sukurti programinę įrangą, kuri skirta nagrinėti transporto srautus kaip vientisą dinaminę sistemą, panaudojant siūlomą inovatyvų transporto srautų tyrimo matematinį metodą.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-08-09
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-20)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2017-11-20) 44.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 394 106,64 Eur
Prašoma finansavimo suma: 394 106,64 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai