Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
Vilniaus Gedimino technikos universitetas |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
|
Prioritetas
|
|
Kvietimo kodas |
01.2.2-LMT-K-718-01
|
Dėl didėjančio transporto priemonių skaičiaus miestuose dažniau atsiranda spūstys keliuose, ilgėja kelionių trukmė, didėja oro tarša. Todėl atsiranda būtinybė efektyviai valdyti TS kelių tinkle. Transporto srautų valdymo technologijos pasaulinėje praktikoje visapusiškai tyrinėjamos, o Lietuvoje ir daugelyje kitų besivystančių šalių dar nerealizuotos. Norint efektyviai valdyti transporto srautus miestuose ir užmiestyje, reikia giliau suprasti transporto srautų, kaip greitai kintančios dinaminės sistemos, dėsningumus. Tam tikslui reikalingi efektyvūs transporto srautų dinaminių procesų tyrimo metodai ir programiniai įrankiai. Projekte yra siūlomas naujas inovatyvus transporto srautų tyrimo matematinis metodas leidžiantis spręsti tokius uždavinius: modeliuoti ir prognozuoti transporto eismo srautus ir akustinę aplinkos taršą; nustatyti spūsčių susidarymo priežastis, jų sklidimą kelių tinkle ir jų poveikį transporto srautui; nustatyti prioritetinių kelio juostų poveikį bendrajam transporto srautui; nustatyti avarijų ir gatvių remonto darbų poveikį transporto eismo srautui bei aplinkos taršai; kelių dangos ir klimatinių sąlygų poveikis transporto srautams; valdyti transporto srautus nustatant racionalius šviesoforų valdymo periodiškumus; nustatyti transporto srautų dinamines charakteristikas ir priklausomybes nuo nagrinėjamos sistemos parametrų. Siūlomi keli inovatyvaus transporto srautų tyrimo matematinio metodo variantai.
Numatoma atlikti transporto srautų eksperimentinius tyrimus, kad galima būtų tiksliau nustatyti transporto srautų tyrimo matematiniame metode naudojamų parametrų ir funkcijų reikšmes ir išraiškas. Funkcijos išraiškos nustatomos panaudojant eksperimentinių duomenų parametrizavimą pritaikant neuroninius tinklus ir machine learning technologiją.
Projekte numatyta sukurti programinę įrangą, kuri skirta nagrinėti transporto srautus kaip vientisą dinaminę sistemą, panaudojant siūlomą inovatyvų transporto srautų tyrimo matematinį metodą.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-08-09
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-11-20)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Ne
(2017-11-20)
|
44.50
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
394 106,64 Eur
Prašoma finansavimo suma:
394 106,64 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|