Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Projekte dalyvauja trys veiklą tobulinančios mokyklos: Utenos „Saulės“, Utenos r. Užpalių ir Kauno Stepono Dariaus ir Stasio Girėno gimnazijos. Projekto tikslas – pagerinti matematikos pagrindinio ugdymo pasiekimus, diegiant inovatyvų paramos modelį mokiniui, pagrįstą kontekstualiu, integraliu matematikos mokymo(si) procesu bei personalizuota pagalba. Tikslo įgyvendinimo uždaviniai: 1. Įgyvendinti kontekstualų bei integralų matematikos mokymo(si) procesą, skatinantį mokinių pažangą; 2. Sukurti ir įgyvendinti personalizuotos pagalbos priemones, orientuotas į mokinio sėkmę. Veiklos kryptys atliepia Lietuvoje atliekamų tarptautinių matematinio raštingumo tyrimų duomenis, Geros mokyklos koncepcijos nuostatas bei gimnazijose atliekamų PUPP rezultatų analizę. Siekiant geresnių pasiekimų, kuriamas paramos mokiniui modelis. Jo centre - mokinys, o aplink sukasi padedančios mokiniui modelio sudėtinės dalys: kontekstualaus bei integralaus matematikos ugdymo turinio praktinių užduočių elektroninis bankas; integruotų kūrybinių/projektinių darbų rengimas; personalizuotos konsultacijos mokiniui; mokytojo asistento pagalba per pamokas. Mokinio pažangos ir pasiekimų nuolatiniam įsivertinimui ir vertinimui kuriami ir išbandomi įrankiai. Veiklą tobulinančias mokyklas konsultuoja Utenos Adolfo Šapokos gimnazija, turinti aukštus mokinių matematikos mokymosi pasiekimus bei mokslininkas. Projektas prisidės prie geros mokyklos kūrimo; Utenos r. ir Kauno m. sav. švietimui keliamų uždavinių įgyvendinimo, Valstybinės švietimo 2013–2022 metų strategijos pirmo ir trečio tikslų įgyvendinimo - siekti nuolat tobulėjančių ir rezultatyviai dirbančių profesionalių mokytojų bei kurti jaunimui palankiausias galimybes išskleisti individualius gebėjimus; LR vyriausybės programos tikslo - darnaus švietimo kūrimo, tikslinės grupės diegiamos inovacijos ugdyme prisidės prie Lietuvos pažangos strategijos „Lietuva 2030“ siekio tapti sumania šalimi, kurioje gera gyventi ir dirbti.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2017-07-21
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
Taip
(2017-10-24)
|
62.46
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
70 666,80 Eur
Prašoma finansavimo suma:
69 280,80 Eur
Sutarties informacija
Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga:
2019-06-11
Sutarties pasirašymo diena:
2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga:
2019-07-19
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
69 104,28
|
67 722,19
|
68 837,46
|
67 460,71
|
Stebėsenos rodiklių pasiekimai
Eilės numeris |
Stebėsenos rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse |
Pasiekta reikšmė |
1
|
Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas
|
Skaičius
|
18.00
|
25.00
|
Statistika
|
2
|
Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos
|
Skaičius
|
3.00
|
3.00
|
Statistika
|
Paskutinė atnaujinimo data: 2025-03-25 07:49