BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Inovatyvios ugdymo(si) veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pažangai

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0068

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Utenos mokykla-vaikų darželis "Varpelis"
Savivaldybė Utenos raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Projekte ,,Inovatyvios ugdymo(si) veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pažangai“ dalyvauja penkios veiklą tobulinančios mokyklos: Utenos mokykla-vaikų darželis „Varpelis“, Utenos mokykla- vaikų darželis ,,Eglutė", Utenos r. Užpalių gimnazija, Utenos r. Daugailių pagrindinė mokykla, Utenos r. Sudeikių daugiafunkcis centras.Projekto tikslas - atsižvelgiant į vaiko prigimtines galias, individualią patirtį, pagerinti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pasiekimus, diegiant inovatyvų ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose modelį.Tikslo įgyvendinimo uždaviniai: 1. Įgyvendinti priemones, orientuotas į vaiko kompetencijų bei STEAM gebėjimų ugdymą lauko aplinkose. 2. Kurti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo amžiaus vaikų pažangos vertinimo sistemą, orientuotą į kiekvieno vaiko sėkmę. Projekte nauja tai, kad ikimokyk. ir priešmokykl. ugdymo programos įgyvendinimui kuriamas inovatyvus ugdymo turinys lauko aplinkose vaiko ugdymosi kompetencijų plėtotei bei STEAM gebėjimų ugdymui. Siekiant, kad kiekvienas vaikas patirtų sėkmę, projekte diegiamas inovatyvių ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose modelis, kurio centre yra vaikas su savo prigimtinėmis galiomis, individualia patirtimi, o aplink jį sukasi, padedančios vaikui, modelio sudėtinės dalys: ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose metodinių aprašų elektroninis bankas; vaikų veiklos įvairiose lauko aplinkose su Auklėtojo asistento pagalba; projekto veiklų ir vaikų pažangos vertinimo įrankių sukūrimas bei jų taikymas stebėjimui, fiksavimui, vertinimui, kurių pagalba bus galima nustatyti daromą vaiko pažangą bei projekto pažangą (ugdymo turinio kokybės pokytį). Projekto mokyklas konsultuos Vilniaus lopšelis – darželis ,,Viltenė“, turintis ilgalaikę patirtį kuriant inovatyvias veiklas, aplinkas. Sukurtas inovatyvus ugdymo(si) įvairiose lauko aplinkose modelis turės teigiamą poveikį vaikų ugdymui, jų kompetencijoms bei STEAM gebėjimų ugdymui lauko aplinkose, projekto tikslinės grupės dalyvių profesiniam tobulėjimui.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2019-06-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2019-06-04) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 795,48 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 439,57 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2021-10-11
Sutarties pasirašymo diena: 2019-10-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2021-12-20
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
117 795,48 115 439,57 116 923,00 114 584,87

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 31.00
2 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios ikimokyklinio ugdymo mokyklos Skaičius 5.00 0

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-06-14 07:55

Susiję įrašai