BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Integralaus ugdymo principais ir naujausiais žinių perdavimo metodais paremto matematikos ugdymo proceso organizavimo modelio diegimas mokyklose

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-01-0035

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Mažeikių r. Židikų Marijos Pečkauskaitės gimnazija
Savivaldybė Mažeikių raj.
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-01

Visas projekte dalyvaujančias mokyklas vienija ta pati problema: žemi arba vidutiniai 8 klasių mokinių matematikos pasiekimų rodikliai lyginant su nacionaliniais mokinių pasiekimų rodikliais. Mokyklos susijungė į bendrą grupę siejamos bendro tikslo: siekti geresnių 8 klasių mokinių matematikos pasiekimų rezultatų ir bendru susitarimu veikti drauge tobulinant savo veiklą. Norint išspręsti projekto problemą ir pasiekti tikslą planuojama sukurti naują, inovatyviomis idėjomis paremtą matematikos ugdymo proceso organizavimo modelį. Kuriamas naujas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis apims tokias inovatyvias idėjas kaip integruotas ugdymas, integralus ugdymas bei žinių perdavimo ir įsisavinimo metodo taikymas. Siektini projekto rezultatai – pagerėję veiklą tobulinančių mokyklų 8 klasių mokinių matematikos pasiekimų išorinių vertinimų rezultatai. Projekte kuriamas ir diegiamas naujas, alternatyviais ugdymo metodais paremtas matematikos ugdymo proceso organizavimo modelis ne tik pagerins tikslinės grupės mokinių matematikos pasiekimus, bet ir padarys ugdymo procesą inovatyvų, diferencijuotą, motyvuojantį, skatinantį iniciatyvas bei talentų ugdymą. Planuojamos pamokos, renginiai, užsiėmimai, mokymai, programos ir kitos veiklos projekte bus netradicinės, įtraukiančios visą mokyklų bendruomenę ir skatinančios tobulėti tiek mokinius, tiek mokytojus.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-31
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-10-24)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-10-24) 77.92
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 117 847,16 Eur
Prašoma finansavimo suma: 115 490,21 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2020-02-11
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-11
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-04-15
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
113 991,12 111 711,29 113 508,37 111 238,20

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Pagal veiksmų programą ESF finansavimą ugdymo kokybei gerinti gavusios mokyklos Skaičius 5.00 5.00
2 Švietimo įstaigų darbuotojai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 30.00 48.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2024-06-22 07:55

Susiję įrašai