BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Integruotas informatikos mokymas: pradinių klasių mokytojų nuostatos ir skaitmeninės kompetencijos

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-23-0083

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Vilniaus universitetas
Savivaldybė
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-23

Projekto tikslas didinti podoktorantūros stažuotojos mokslines kompetencijas nustatant veiksnius ir faktorius, kurie įtakoja pradinių kl. mokytojų nuostatas ir ketinimą integruoti informatikos dalyką į pradinį ugdymą. Informatikos dalykas pagal atnaujintas BUP mokyklose bus įdiegtas 2023 m. Didžiuliai iššūkiai laukia pradinio ugdymo mokytojų, nes jie turi susipažinti su kai kuriais informatikos mokslo pradmenimis, perprasti pagrindinius konceptus, gebėti taikyti juos integruojant į pamokas. Tai glaudžiai susiję su mokytojų skaitmeninėmis kompetencijomis, kadangi mokydami mokinius informatikos, mokytojai patys turės padėti mokiniams įgyti skaitmeninių kompetencijų, kurios suprantamos kaip kompiuterinio, informacinio, duomenų raštingumo, žinių, įgūdžių ir gebėjimų orientuotis šiuolaikiniame pasaulyje ir moderniomis priemonėmis spręsti problemas, informatinio mąstymo ir vertybinių nuostatų visuma. Stažuotės metu bus taikomi du tyrimo instrumentai. Pirmasis kiekybinio tyrimo instrumentas bus konstruojamas taikant planuotos elgsenos teoriją ir skirtas nustatyti pradinių kl. mokytojų nuostatas. Kaip antras instrumentas bus naudojamas EK Jungtinio tyrimo centro užsakymu sukurtas mokytojų skaitmeninių įgūdžių įsivertinimo įrankis „SELFIE for Teachers“. Pasinaudoję įsivertinimo įrankiu mokytojai nustatys savo stipriąsias ir silpnąsias vietas, susijusias su skaitmeniniais įgūdžiais, kad toliau tobulintų skaitmeninę kompetenciją. Abiejų apklausų gauti duomenys bus naudojami nustatyti ryšius tarp mokytojų skaitmeninių kompetencijų turėjimo ir ketinimo integruoti informatiką. Duomenys analizuojami taikant įvairius statistinius metodus ir struktūrinių lygčių modeliavimą siekiant nustatyti veiksnius ir faktorius, bei priežastinius ryšius. Atliekant tyrimą bus gauti rezultatai, kurie praktiškai svarbūs pedagogų rengimą vykdančioms institucijoms atnaujinant studijų programas; mokytojų kvalifikacijos tobulinimo programų rengėjams ir organizatoriams, švietimo politikos formuotojams.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2021-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2021-05-04)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2021-05-04) 83.50
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 66 499,55 Eur
Prašoma finansavimo suma: 66 499,55 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2023-06-30
Sutarties pasirašymo diena: 2021-07-01
Sutarties galiojimo pabaiga: 2023-11-16
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
66 499,55 66 499,55 66 499,55 66 499,55

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00
2 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 1.00
3 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-05-21 07:49

Susiję įrašai