Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas |
UAB "GERA Solutions" |
Savivaldybė |
Vilniaus miesto |
Priemonė |
Intelektas. Bendri mokslo–verslo projektai
|
Prioritetas
|
1 PRIORITETAS. Mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų skatinimas
|
Kvietimo kodas |
J05-LVPA-K-01
|
Vykdant šį projektą bus sukurta išmanioji e-sistema pretendentų darbo rinkoje kompetencijų, įgytų savaiminio ir neformalaus ugdymosi būdu, įsivertinimui, tobulinimui ir įvertinimui. Ši e-sistema užtikrins personalizuoto mokymo prieinamumą asmenims, siekiantiems formalaus kompetencijų pripažinimo ir optimaliai vykdyti kompetencijų pripažinimo procesą švietimo įstaigose, o darbdaviams suteiks pretendentų darbo rinkoje turimų neformalaus ir savaiminio ugdymosi metu įgytų kompetencijų įvertinimo įrankį. Išmanioji e-sistema gebės parinkti individualią mokymo taktiką bei koreguoti asmens mokymosi planą pagal atvirose internetinėse mokymo kursų platformose (MOOCs, tokiose kaip antai edx, Coursera) fiksuotą asmens informaciją. E-sistema bus aprobuota įsivertinant, tobulinant ir pripažįstant kandidatų, pateikusių prašymus neformaliojo mokymosi vertinimo ir pripažinimo komisijoms, veikiančioms Lietuvos aukštosiose mokyklose, kompetencijas ir jos efektyvumas bus ištirtas empirinio tyrimo metu. Išmanioji e-sistema galės būti taikoma tiek siekiančiųjų formalaus savaiminio ir neformalaus ugdymosi metu įgytų kompetencijų pripažinimo, tiek pretendentų darbo rinkoje turimoms kompetencijoms įvertinti. Sukurtoji e-sistema darbdaviams suteiks šiuolaikinį įrankį darbuotojo turimų žinių ir gebėjimų faktiniam registravimui.
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2016-03-29
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0.00
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
0,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
0,00 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|
0,00
|