BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Išmokimo efektyvumo pamokoje matuoklės sukūrimas ir pritaikymas grįžtamąjam ryšiui

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-03-0005

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Kauno Kazio Griniaus progimnazija
Savivaldybė
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-03

Moksleivių teksto suvokimo gebėjimų įvertinimai rodo, kad mokyklose prasčiausiai mokiniams sekasi rasti tekste susijusią informaciją ir ją analizuoti, o tai lemia per žemus skaitymo įvertinimo rezultatus. Įsivertinę realią situaciją mokyklose, įsivardijome šias priežastis turinčias lemiamos įtakos sunkumų suprasti tekstą atsiradimui: 1. Moksleiviai nemoka nustatyti, kuri informacijos dalis yra svarbiausia ir labiausiai susijusi su nagrinėjamu klausimu; 2. Moksleiviai neturi įgūdžio pastebėti informacijos segmentų bendrumus ir skirtybes. 3. Moksleiviai nemoka savarankiškai ieškoti ir pateikti atsakymų į aukštesnio lygio mąstymo reikalaujančias užduotis. Keldami galimas hipotezes dėl šių problemų atsiradimo priežasčių bei siekdami tiksliau pagrįsti projekto idėją, atlikome pamokų stebėjimą. Stebėjimo metu siekta įvertinti, kiek mokytojai per pamokas mokiniams užduoda aukštesnio lygio mąstymą skatinančių klausimų, bei kiek mokinai per pamokas ieško informacijos, kalba, daro išvadas ir argumentuoja. Stebėdami mokytojų vedamas pamokas padarėme išvadas, kad per pamokas mokiniai nėra skatinami mąstyti, analizuoti, lyginti, taikyti, diskutuoti bei reikšti savo nuomonę. Mokytojai pamokų metu didžiąją dalį laiko skiria kalbėjimui ir aiškinimui. Be to, mokytojai pamokos metu pagrinde užduoda žinias ir supratimą tikrinančius, o ne mąstymą skatinančius klausimus; uždavę klausimą nepakankamai ilgai laukia, kol mokiniai pateiks atsakymą, o nesulaukę atsakymo, atsako patys. Projekto metu: • Išbandysime naują metodą bendradarbiavimui, sukursime modelį kaip mokinys ir mokytojai gali bendradarbiauti gerindami išmokimo pamokoje kokybę; • Turėsime kolegialaus bendradarbiavimo modelį, kuris leidžia mokytojams bendradarbiauti įrašant pamokas ir jas stebint kartu ( stebiu ne kolegą, o poveikį mokiniams). • Mokytojas žinos kaip mokytis kartu planuojant pamokas, teikdami grįžtamąjį ryšį stebės vaikų išmokimą, o ne kolegos darbą ( kaip yra dabar, pagal siūlomą modelį).


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2020-02-20
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Ne
2. Naudos ir kokybės vertinimas 0
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 70 674,00 Eur
Prašoma finansavimo suma: 69 260,52 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00

Susiję įrašai