Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Moksleivių teksto suvokimo gebėjimų įvertinimai rodo, kad mokyklose prasčiausiai mokiniams sekasi rasti tekste susijusią informaciją ir ją analizuoti, o tai lemia per žemus skaitymo įvertinimo rezultatus. Įsivertinę realią situaciją mokyklose, įsivardijome šias priežastis turinčias lemiamos įtakos sunkumų suprasti tekstą atsiradimui: 1. Moksleiviai nemoka nustatyti, kuri informacijos dalis yra svarbiausia ir labiausiai susijusi su nagrinėjamu klausimu; 2. Moksleiviai neturi įgūdžio pastebėti informacijos segmentų bendrumus ir skirtybes. 3. Moksleiviai nemoka savarankiškai ieškoti ir pateikti atsakymų į aukštesnio lygio mąstymo reikalaujančias užduotis. Keldami galimas hipotezes dėl šių problemų atsiradimo priežasčių bei siekdami tiksliau pagrįsti projekto idėją, atlikome pamokų stebėjimą. Stebėjimo metu siekta įvertinti, kiek mokytojai per pamokas mokiniams užduoda aukštesnio lygio mąstymą skatinančių klausimų, bei kiek mokinai per pamokas ieško informacijos, kalba, daro išvadas ir argumentuoja. Stebėdami mokytojų vedamas pamokas padarėme išvadas, kad per pamokas mokiniai nėra skatinami mąstyti, analizuoti, lyginti, taikyti, diskutuoti bei reikšti savo nuomonę. Mokytojai pamokų metu didžiąją dalį laiko skiria kalbėjimui ir aiškinimui. Be to, mokytojai pamokos metu pagrinde užduoda žinias ir supratimą tikrinančius, o ne mąstymą skatinančius klausimus; uždavę klausimą nepakankamai ilgai laukia, kol mokiniai pateiks atsakymą, o nesulaukę atsakymo, atsako patys.
Projekto metu:
• Išbandysime naują metodą bendradarbiavimui, sukursime modelį kaip mokinys ir mokytojai gali bendradarbiauti gerindami išmokimo pamokoje kokybę;
• Turėsime kolegialaus bendradarbiavimo modelį, kuris leidžia mokytojams bendradarbiauti įrašant pamokas ir jas stebint kartu ( stebiu ne kolegą, o poveikį mokiniams).
• Mokytojas žinos kaip mokytis kartu planuojant pamokas, teikdami grįžtamąjį ryšį stebės vaikų išmokimą, o ne kolegos darbą ( kaip yra dabar, pagal siūlomą modelį).
Paraiškų informacija
Paraiškos gavimo data:
2020-02-20
Nr. Vertinimo kriterijus |
Finansavimo statusas |
Vertinimo balas |
1. Tinkamumo vertinimas
|
Ne
|
|
2. Naudos ir kokybės vertinimas
|
|
0
|
Paraiškoje nurodyta projekto vertė:
70 674,00 Eur
Prašoma finansavimo suma:
69 260,52 Eur
Sutarties informacija
Projekto išlaidų suma, Eur |
Finansavimas, Eur |
Apmokėta išlaidų suma, Eur
|
Išmokėtas finansavimas, Eur
|
|
0,00
|
|
|