BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Jaunuolių finansinių gebėjimų raidos mechanizmai (DEFINE)

Nr. 09.3.3-LMT-K-712-02-0156

Paraiškos būsena:
Baigtas įgyvendinti
Vykdytojas Mykolo Romerio universitetas
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė MOKSLININKŲ, KITŲ TYRĖJŲ, STUDENTŲ MOKSLINĖS KOMPETENCIJOS UGDYMAS PER PRAKTINĘ MOKSLINĘ VEIKLĄ
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.3.3-LMT-K-712-02

Vienas svarbiausių veiksnių prisidedančių prie greitesnio jaunuolio tapsmo savarankišku yra gebėjimas tvarkytis su asmeninėmis pajamomis, arba kitaip – finansiniai gebėjimai. Finansiniai yra tyrinėjami ilgai, tačiau yra mažai žinoma apie jų raidą ir raidos mechanizmus, t.y. yra kaip šie gebėjimai keičiasi, kokios šių gebėjimų raidos trajektorijos jaunystėje ir kokie veiksniai numato jų kaitą. Tai sietina su tuo, kad raidos tyrėjai šiuo konstruktu susidomėjo tik nesenai. Taip pat pastebima, kad psichologiniai finansinių gebėjimų aspektai, taip pat yra svarbūs tinkamai finansinei elgsenai formuotis, tačiau apie jų raidos mechanizmus taip pat yra žinoma mažai. Galiausiai, ypač mažai tyrimų, nagrinėjančių jaunuolių finansinius gebėjimus yra atlikta Lietuvoje ir kitose rytų Europos valstybėse, kur finansinio raštingumo lygis šalyje yra gerokai žemesnis nei OECD šalių vidurkis. Šiuo projektu kaip tik ir siekiama praplėsti žinias apie jaunuolių finansinius gebėjimus.DEFINE projekto TIKSLAS kaip tik ir yra atskleisti jaunuolių finansinių gebėjimų raidos ypatumus ir šeimos finansinės socializacijos veiksnius. Numatoma trukmė – 24 mėnesiai, kurių metu bus vykdomas tęstinis jaunuolių finansinių gebėjimų tyrimas. Tęstinis jaunuolių finansinių gebėjimų tyrimas ir jo vykdymas bus sudarytas iš kelių pagrindinių žingsnių: (1) tyrimo instrumentų vertimas ir pritaikymas tyrimui ir tyrimo imties sudarymas; (2) tęstinės apklausos vykdymas, kartojant apklausą su tais pačiais tyrimo dalyviais keturis kartus kas 4 mėn.; (3) tyrimo duomenų tvarkymas. Atlikus tyrimą bus vykdoma rezultatų sklaida: (1) bus parengtas projekto internetinis puslapis; (2) tyrimo rezultatai bus pristatomi mokslinėse konferencijose; (3) bus parengtos trys mokslinės publikacijos, iš kurių vieną planuojama išleisti iki projekto pabaigos, o likusias dvi iki projekto pabaigos planuojama parengti ir įteikti recenzavimui; (4) bus parengtas straipsnis aptariantis tyrimo rezultatus mokslo populiarinimo leidinyje


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2017-07-06
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas Taip (2017-11-08)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Taip (2017-11-08) 80.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 42 502,40 Eur
Prašoma finansavimo suma: 42 502,40 Eur

Sutarties informacija

Projekto veiklų įgyvendinimo pabaiga: 2019-12-14
Sutarties pasirašymo diena: 2017-12-15
Sutarties galiojimo pabaiga: 2020-03-30
Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
42 502,40 42 502,40 42 502,38 42 502,38

Stebėsenos rodiklių pasiekimai

Eilės numeris Stebėsenos rodiklio pavadinimas Matavimo vienetas Siektina reikšmė pasirašytose projektų sutartyse Pasiekta reikšmė
1 Tyrėjai, kurie dalyvavo ESF veiklose, skirtose mokytis pagal neformaliojo švietimo programas Skaičius 1.00 1.00
2 Įgyvendinti MTEP projektai Skaičius 1.00 1.00
3 Į užsienį panaudojant ESF investicijas tobulinti profesinių žinių išvykę tyrėjai Skaičius 1.00 1.00

Paskutinė atnaujinimo data: 2025-02-13 07:51

Susiję įrašai