BDAR

Jūsų asmens duomenų valdymas.

Siekdami užtikrinti geriausią Jūsų naršymo patirtį, šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą naudoti slapukus. Savo sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Slapukų politika Privatumo politika

 


Spausdinti

Finansavimas

Kalbos sutrikimų lavinimas ikimokykliniame ir priešmokykliniame ugdyme

Nr. 09.2.1-ESFA-K-728-02-0030

Paraiškos būsena:
Nesudaryta sutartis
Vykdytojas Vilniaus lopšelis-darželis "Kodėlčiukas"
Savivaldybė Vilniaus miesto
Priemonė IKIMOKYKLINIO IR BENDROJO UGDYMO MOKYKLŲ VEIKLOS TOBULINIMAS
Prioritetas 9 PRIORITETAS. Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas
Kvietimo kodas 09.2.1-ESFA-K-728-02

Ikimokyklinėse įstaigose kiekvienais metais daugėja vaikų su specialiaisiais ugdymosi poreikiais, daugiausia su elgesio ir emocijų sutrikimais, kalbos neišsivystymu. Išanalizavus mokslinę literatūrą, galima teigti, kad kalbos sutrikimai yra skirstomi į keturias pagrindines grupes: kalbos neišsivystymas, fonologiniai kalbos sutrikimai, sutrikdyta kalbos raida ir sulėtėjusi kalbos raida. Darbo praktika ir teorijos analizė rodo, kad ikimokyklinio amžiaus vaikams dažniausiai pasireiškia tokie sutrikimai, kaip įvairaus laipsnio kalbos neišsivystymas ir fonologiniai kalbos sutrikimai. Kartu su šiais sutrikimais vaikams būdingas smulkiosios ir bendrosios motorikos sutrikimai. Atskirais atvejais šie sutrikimai gali būti įvairūs ir nevienodi: pastebimas nevikrumas, nejudrumas, susikaustymas, lėtumas ir kt. Visas judėjimo aparatas apibūdinamas kaip būtinas kalbos raidos pagrindas (Baranauskienė ir kt., 2009). Tai įrodo, kad esant prastiems motoriniams gebėjimams didėja rizika ne tik turėti viršsvorį, bet ir tam tikras kalbinės motorikos problemas. Sukuriant inovatyvias ugdymo(si) formas atrasime būdus ir metodus kaip vaikus suaktyvinti judėjimui, bendravimui, pažinimui. Tuo paankstinsime prevencinių priemonių taikymą, kurios padės spręsti ryškėjančias ir sunkėjančias problemas vaikui, kuris iš ikimokyklinės įstaigos ateina į mokyklą. Tarptautinių tyrimų rezultatai rodo, kad tikslingas ikimokyklinis ugdymas daro teigiamą poveikį mokymosi pasiekimams, tolesnei vaiko socialinei ir emocinei raidai, taip pat turi didelę reikšmę ir ateities ekonomikai. Projekto tikslas - spręsti minimas problemas, sudaryti tinkamas ir efektyvias salygas, aplinką bei priemones lavinti visus mūsų auklėtinius, pasitelkiant šiuolaikines priemones, kurios ne tik padėtų pedagogiam personalui įvykdyti užduotis, bet ir aktyviai įtrauktų pačius vaikus. Projekto tikslinė grupė - pareiškėjo ir partnerių darbuotojai, vaikai.


Paraiškų informacija

Paraiškos gavimo data: 2019-01-28
Nr. Vertinimo kriterijus Finansavimo statusas Vertinimo balas
1. Tinkamumo vertinimas (2019-04-11)
2. Naudos ir kokybės vertinimas Ne (2019-04-11) 35.00
Paraiškoje nurodyta projekto vertė: 94 285,70 Eur
Prašoma finansavimo suma: 92 400,00 Eur

Sutarties informacija

Projekto išlaidų suma, Eur Finansavimas, Eur Apmokėta išlaidų suma, Eur Išmokėtas finansavimas, Eur
0,00 0,00 0,00 0,00

Susiję įrašai